امروز دوشنبه  ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جبلی در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‌ گیلان:
جبلی در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‌ گیلان:

درهم‌تنیدگی رابطه صداوسیما و جبهه فرهنگی انقلاب پشتیبان موفقیت سندتحول رسانه ملی است

مشاهده ۸۵۲
۱۴۰۲/۰۷/۱۴- ۱۷:۱۶
تعداد بازدید:852

رئیس رسانه ملی درهم‌تنیدگی و غیرقابل‌انفکاک‌بودن رابطه هم‌افزایانه صداوسیما و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را از جمله عواملی دانست که‌ به پیشبرد اهداف سند تحول رسانه ملی مدد می‌رساند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در جریان سفرش به استاد گیلان و در دیدار با جمعی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان،  با بیان اینکه این سفر، اولین سفرش به گیلان در دوران مدیریت تحولی رسانه ملی است، از دیدار هفته قبلش با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سیستان‌وبلوچستان یاد کرد و گفت: با وجود اختلاف جغرافیایی، 90 درصد دغدغه‌های فعالان این عرصه یکسان است که نشان از یک عقبه فکری و انگیزه همگرا و منسجم فرهنگی در استان‌های مختلف دارد.  

وی با بیان اینکه صداوسیما و جبهه فرهنگی انقلاب در دوره جدید و روند تحولی آن شانه به شانه هم حرکت کرده‌اند گفت: به‌عنوان نمونه، برخی تولیدات فرهنگی چون سرود «سلام فرمانده» را که ضریب نفوذ، سرعت انتشار و کیفیت بالایی دارند، می‌توان در ردیف بروندادهای درخشان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گستره ایران خواند که حاصل بنیه اندیشه‌ای و همت بالای دغدغه‌مندان جبهه فرهنگی انقلاب است و با نقش‌آفرینی رسانه ملی به هدف خودش دست یافت.

جبلی تأکید کرد: در نقطه مقابل، بدیهی است که ما هم در شرایط کنونی و برای تحقق اهداف سند تحول، نمی‌توانیم به‌تنهایی بار اجرای موفق آن را به دوش بکشیم و لازم است با شما هم افزایی کنیم و این نیاز متقابل، قطعی است.

وی از اهمیت، جایگاه و ظرفیت استان‌ها هم گفت و تصریح کرد: تحول باید از استان‌ها شروع شود. لذا ضروری است همه با هم گام برداریم و برای تحقق چشم‌اندازها مطالبه‌گری کنیم.

 رئیس سازمان صداوسیما به عناصر هویتی استان گیلان نیز اشاره کرد و از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در  این استان خواست در تعاملی مستقیم و فزاینده با رسانه ملی به معرفی و بازنمایی هرچه‌بیشتر این مؤلفه‌ها بپردازند.

 جبلی تأکید کرد که رابطه صداوسیما با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی‌باید کاملا در هم تنیده، حل‌شده درهم و غیرقابل تفکیک باشد.

امتیاز شما