امروز يك شنبه  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛

جنگ غزه و نقشه‌های صهیونیست ها برای آواره گی فلسطینی‌ها

مشاهده ۳۲۹
۱۴۰۲/۰۷/۲۲- ۱۳:۰۲
تعداد بازدید:329

رژیم اشغالگر صهیونیستی از ساکنان شمال نوار غزه خواست برای تدارک تهاجم زمینی به نوار غزه، منازل خود را تخلیه کرده و به سمت دره غزه در نوار جنوبی حرکت کنند. امشب در برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر به این موضوع پرداخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هفتمین روز درگیری‌های حماس و رژیم صهیونیستی در‌حالی آغاز شد که شواهد حاکی از عزم اسرائیل برای حمله زمینی به غزه است. ارتش رژیم اشغالگر صبح روز گذشته به بیش از ۱ میلیون ساکن شمال غزه ۲۴ ساعت فرصت داده است به جنوب غزه بروند. اقدامی‌که احتمال آغاز عملیات زمینی ارتش اسرائیل در غزه را تقویت می‌کند. از سوی دیگر، بسیاری از طرف های منطقه ای و بین المللی هشدار اسرائیل را محکوم کردند و نسبت به وقوع «نکبت دوم» علیه فلسطینی‌ها هشدار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شده است و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و شهادت مردم مظلوم آن منطقه‌ کرده است.

برنامه «قضیه ساخنه» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای امل شبیب و تهیه کنندگی محسن جعفری هر شب ساعت 19:45 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما