امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛
در «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر؛

سخنرانی سیدحسن نصرالله پیام ها و مفاهیم

مشاهده ۲۴۸
۱۴۰۲/۰۸/۱۳- ۱۲:۵۴
تعداد بازدید:248

مهم ترین پیام های سخنرانی روز گذشته «سیدحسن نصرالله»، دبیر کل حزب الله لبنان موضوع امشب برنامه «قضیه ساخنه» از شبکه الکوثر است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روزگذشته در اولین سخنرانی خود بعد از شروع عملیات «طوفان الاقصی»، رویدادهای فعلی و آینده نبرد با صهیونیست ها را تبیین کرد. در این برنامه تبیین می‌شود که: مهم ترین پیام ها و مفاهیم سخنرانی اخیر دبیرکل حزب الله را می توان در 3 محور اصلی خلاصه کرد: رموز موفقیت عملیات «طوفان الاقصی»، پیام بی اطلاعی شاخه‌های مقاومت از عملیات و تاثیرات سخنرانی وی بر آینده نبرد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سخنرانی خود ضمن تجلیل از شهدای عملیات برای آزادی «بیت المقدس»، بر آمادگی حزب الله برای کمک به جنبش مقاومت تاکید کرد. وی از آمریکایی‌ها خواست برای جلوگیری از وقوع جنگ منطقه ای تجاوز به غزه را به سرعت متوقف کنند و همچنین به دشمن صهیونیستی برای تهدید و هدف قرار دادن غیرنظامی‌ها هشدار داد.

برنامه «قضیه ساخنه» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای نجوا دباغ و تهیه کنندگی محسن جعفری هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما