امروز دوشنبه  ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

ایالات متحده و محافظت از رژیم صهیونیستی

مشاهده ۱۱۰
۱۴۰۲/۰۹/۲۸- ۱۲:۵۳
تعداد بازدید:110

برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع «ایالات متحده و محافظت و حمایت از رژیم صهیونیستی» را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با نتانیاهو از تشکیل ائتلاف چند ملیتی برای مقابله با تهدیدهای نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا دوشنبه شب در نشست مطبوعاتی مشترک با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعاهای واهی خود، ایران را مسئول حمله‌های نیروهای مسلح یمن ضد کشتی‌های عبوری از تنگه باب المندب دانست و خواستار توقف تهدیدهای دریایی ارتش یمن در دریای سرخ شد.

واشنگتن ائتلافی چندملیتی متشکل از انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، نروژ، هلند، کانادا، بحرین برای مقابله با عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ تشکیل داده است و کشورهای شرکت کننده در این ائتلاف به گشت‌زنی مشترک در جنوب دریای سرخ و خلیج عدن می‌پردازند. این روزها اگرچه مردم بسیاری از کشورهای دنیا از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خشمگین هستند ولی آمریکا برخلاف ادعاهای دروغینی که همواره برای حمایت از حقوق بشر دارد همچنان با قدرت از جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کند.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای امل شبیب و تهیه کنندگی علی خلیلی هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما