امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

مقاومت فلسطین و امتناع از مذاکره قبل از آتش بس

مشاهده ۱۰۲
۱۴۰۲/۱۰/۰۹- ۱۳:۰۳
تعداد بازدید:102

برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع «مقاومت فلسطین و امتناع از مذاکرات در خصوص آزادسازی اسرا قبل از توقف کامل تجاوزات رژیم صهیونیستی» را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رهبران مقاومت فلسطین با اشاره به این که مقاومت هفت پیشنهاد رژیم اشغالگر برای تبادل اسرا را رد کرده است، گفتند: هیچ مذاکره‌ای قبل از توقف کامل تجاوزات این رژیم علیه غزه وجود ندارد و هدف مقاومت آزادی همه اسرای فلسطینی است وهرگز کارت اسرا را از دست نمی‌دهد.در شرایطی که صهیونیست‌ها با گرفتاری میان جنگ فرسایشی غزه در تلاش برای ازسرگیری مذاکرات جهت تبادل اسرا و خروج از این باتلاق هستند، گروه‌ها و رهبران مقاومت فلسطین همگی تاکید دارند که تا قبل از توقف کامل تجاوزات رژیم اشغالگر علیه نوار غزه، هیچ مذاکره‌ای انجام نخواهد شد.

«مصطفی البرغوثی» دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین نیز به‌نوبه خود اعلام کرد که رژیم اشغالگر از چهار عامل فشار رنج می‌برد که بارزترین آنها تلفات انسانی، جنگ طولانی و فرسایشی، فروپاشی اقتصاد و نیز تغییر بزرگ در افکار عمومی جهان ضد اسرائیل است.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای نجوا دباغ و تهیه کنندگی علی خلیلی هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما