امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«شویل دنا» میهمان شبانه خانه‌های گرم مخاطبان

مشاهده ۱۲۵
۱۴۰۲/۱۰/۱۰- ۰۸:۵۴

برنامه «شویل دنا» با رویکرد تفریحی - سرگرمی در شب های سرد زمستانی همچنان میهمان خانه‌های گرم مخاطبان سیمای شبکه استانی دنا است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «شویل دنا» به تهیه کنندگی فریبزر علیزاده با هدف معرفی آداب و رسوم، ظرفیت ها و توانمندی‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد، مخاطبان زیادی را در استان و استان‌های همجوار جذب کرده است.

بخش دورهمی‌ با شاهنامه خوانی از بخش های ویژه و پرطرفدار این برنامه تلویزیونی است که لحظات شاد و خاطره انگیزی را برای مخاطبان این برنامه به ارمغان می‌آورد.

از دیگر بخش‌های متنوع این برنامه می توان به «نمایش ضرب المثل»، «نمایش اخوار محلی»، «سفرنامه شویل دنا» و «شهروند خبرنگار»اشاره کرد.

تهیه مستند کوتاه 3 دقیقه ای با حضور کارآفرینان برتر هم استانی از دیگر بخش های این برنامه شبانه است که به طور ویژه به موضوع کارآفرینی و اشتغال می‌پردازد.

تولید، کارآفرینی و اشتغال زایی، امیدآفرینی، انتخاب برتر، فرزندآوری و افزایش جمعیت، تحکیم بنیان خانواده، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری زیبای استان کهگیلویه و بویراحمد و .... از موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

برنامه «شویل دنا» با ساختار ترکیبی نمایشی روزهای شنبه تا چهارشنبه به صورت زنده ساعت 21 به مدت ۶۰ دقیقه از سیمای شبکه استانی دنا با کارگردانی وحید وحیدی نژاد، اجرای فریبرز علیزاده و مجری بازیگری احسان دانشی اصل پخش می‌شود.

این برنامه را هاشم کیخسروی صدابرداری، مسعود مدنی، علی علیپور و امین مدنیان تصویربرداری، محمود علیزاده و سید سعید عباسی تدوین می‌کنند.

تصاویر

امتیاز شما