امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

سوباسا اوزارا میهمان برنامه «و اما امروز» شد

مشاهده ۲۳۰
۱۴۰۲/۱۰/۲۳- ۱۶:۵۶

برنامه صبحگاهی «و اما امروز» ایام هفته ساعات 7:00 ، 8:00 ، 9:00 ، 10:00 و 11:00 از شبکه آموزش سیما به موضوعات فرهنگی، اقتصادی، هنری، اخبار روز، ورزشی، اجتماعی و ... می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برای اولین بار در یک برنامه زنده در صدا و سیما لایو انیمیشن سوباسا به روی آنتن شبکه آموزش سیما رفت.
لایو انیمیشن یک تکنولوژی است که کاراکترهای انیمیشن را به محیط واقعی  می آورد و در واقع واقعیت را با انیمیشن تلفیق می‌نماید.
 جهت تولید لایو انیمیشن با کمک دستگاه موشن کپچر و سنسورهایی که به بدن انسان یا حیوان متصل می‌نماید آن کاراکتر انیمیشنی را به محیط واقعی می آورند.
از نمونه‌های موفق این تکنولوژِ می توان پدینگتون، چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت؟ و باب اسفنجی را نام برد.

 برای اولین بار در برنامه «و اما امروز» با کمک این این تکنولوژی از کاراکترهای دهه ۶۰ و ۷۰ مانند سوباسا به عنوان میهمان در برنامه زنده استفاده شد.
در برنامه زنده «و اما امروز» برای اولین بار در صدا و سیما با حضور مدیر شبکه و با کمک مدیر و عوامل پخش، مسوولین تیم فنی و عوامل تهیه دوبلور تهیه کننده و ..  از این تکنولوژی استفاده شده است.

برنامه «و اما امروز» به تهیه کنندگی امین طارمی واماامروز ایام هفته ساعات 7:00 ، 8:00 ، 9:00 ، 10:00 و 11:00 از شبکه آموزش سیما به موضوعات فرهنگی، اقتصادی، هنری، اخبار روز، ورزشی، اجتماعی و ... می‌پردازد.

        

امتیاز شما