امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
نشست صمیمی خبرنگاران آزاد صداوسیمای خراسان رضوی در مرکز؛
نشست صمیمی خبرنگاران آزاد صداوسیمای خراسان رضوی در مرکز؛

ضرورت توجه خبرنگاران آزاد به امیدآفرینی در جامعه در آستانه انتخابات

مشاهده ۹۸
۱۴۰۲/۱۰/۲۶- ۰۹:۲۵

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در نشست خود با خبرنگاران آزاد استان گفت:مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند و جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن نصرپور، بااشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات مسئوولان نظام برای امیدآفرینی در جامعه تصریح کرد: این مساله در آستانه برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و شما خبرنگاران آزاد به عنوان فعالان فرهنگی و اجتماعی به این مساله توجه خاصی داشته باشید.

وی افزود: باید در کنار تبیین اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و اهمیت آن در ناامید کردن و خنثی سازی ترفندهای دشمنان، جهاد تبیین و بیان خدمات به مردم به عنوان ضرورت مهم در ایجاد امید و نشاط در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

نصرپور، خبرنگاران آزاد را نمایندگان شبکه استانی در شهرستان‌های مختلف عنوان و در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت: شما فقط خبرنگار نیستید بلکه نماینده ما در شهرستان‌های خود هستید و ما برای پیگیری در امور کسی غیر از شما را سراغ نداریم.

محسن نصرپور‌ در ادامه گفت: خبرنگاراران آزاد باید با آموزش های حرفه ای و نوین، ساده نویسی در خبر و پرهیز از کلی گویی، راوی اول بودن، جامعیت خبر در بسته‌های خبری، پرهیز از حاشیه و رعایت بی طرفی به ویژه در انتخابات، راه اندازی تریبون‌های آزاد در شهرستان‌ها باشند و  جایگاه خبر را ارتقا دهند.

خبرنگاران آزاد نیز در این جلسه به بیان مواضع و دیدگاه‌های حرفه ای خود پرداختند.

امتیاز شما