امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز به کار کانال تبلیغاتی انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرمسار و آرادان

مشاهده ۲۲۱
۱۴۰۲/۱۱/۰۲- ۱۱:۰۳

با حضور مدیرکل صداوسیمای استان سمنان، ائمه جمعه شهرستان‌های گرمسار و آرادان و فرمانداران گرمسار و آرادان، کانال تبلیغات انتخاباتی حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های گرمسار و آرادان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مراسم آغاز به کار کانال تبلیغات انتخاباتی ویژه حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های گرمسار و آرادان، عبدالرضا دهرویه مدیر کل صداوسیمای استان سمنان گفت: این اقدام ابتکاری از سوی رسانه ملی در پی اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی‌بود که برای تبلیغات در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داده می‌شود.

دهرویه افزود: تمام زیرساخت های فنی برای ایجاد این کانال در صداوسیمای استان سمنان دیده شده و مرکز سمنان از اولین مراکز کشور است که توانست ۴ کانال اختصاصی تبلیغات انتخاباتی را راه اندازی نماید.

در ادامه حجت الااسلام سید علی رضا آرامی امام جمعه گرمسار ضمن قدردانی از این اقدام رسانه ملی افزود: این اقدام مهم صداوسیما در زمینه افزایش مشارکت درانتخابات نقش بسزایی دارد و همچنین باعث می‌شود که هزینه‌های تبلیغاتی نیز کاهش چشمگیری پیدا کند.

 امام جمعه گرمسار با تشریح انواع جهاد از منظر بزرگان دین گفت: یکی از انواع جهاد، جهاد لسانی یا جهاد با زبان است و صدا و سیما با هنر و کلام نافذ خود به این جهاد مقدس می‌پردازد.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا امام جمعه آرادان هم در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت مشارکت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه انتخابات گفت: این اقدام رسانه ملی قابل تحسین است و این ابتکار نو و جدید باعث معرفی بیشتر نامزد ها و شناخت ایده و نظرات آنهاست.

در ادامه رضا خانی فرماندار گرمسار نیز ضمن قدردانی از ابتکار صداوسیما در ایجاد این کانال های تبلیغاتی افزود: این اقدام رسانه ملی به عنوان عدالت رسانه ای باعث افزایش میزان مشارکت در انتخابات می‌شود.

خانی افزود: نامزدهای محترم می‌توانند با استفاده از امکانات ارزان قیمت صداوسیما دیدگاه‌هایشان را به مخاطبان حوزه انتخابیه خود ارائه نمایند.

امتیاز شما