امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدیر شبکه نسیم از پشت صحنه برنامه «سرنخ» بازدید کرد

مشاهده ۱۹۹
۱۴۰۲/۱۱/۰۷- ۱۰:۰۰

مدیر شبکه نسیم و جمعی از مدیران این شبکه در پشت صحنه برنامه «سرنخ» حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید محمد رضا خوشرو مدیر شبکه نسیم به همراهی احمد لنگرودی قائم مقام این شبکه و جمعی از مدیران نسیم در استودیو «سرنخ» حاضر شدند و در جریان روند ضبط  فصل دوم این برنامه قرار گرفتند.

‎دکتر سید محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم سیما در بازدید از استودیوی ضبط برنامه «سرنخ» ضمن خسته نباشید به عوامل برنامه، بر بهبود کیفیت تولید این فصل، اصلاح کاستی‌ها، افزایش جذابیت‌های معمایی - پلیسی و به استقبال خوب مخاطبان از آن تاکید نمودند و خاطر نشان داشتند که در ادامه تولید و پخش برنامه هم در تلاشیم از طریق آموزش عمومی در بستر صحیح به افزایش امنیت اجتماعی و جلوگیری از جرایم در مقام رسانه ملی کمک نماییم. ایشان ضمن تشکر از همکاری و همراهی مجموعه خدوم پلیس در تولید این برنامه، اشاره داشتند که این شبکه مفتخر به تولید آثاری با اهداف مشترک در آینده نیز خواهد بود.

«سرنخ» به عنوان یک مسابقه جنایی پلیسی مخاطب را با حل  مسئله پرونده‌هایی واقعی ولی با ایفای نقش بازیگران درگیر می‌کند و با طراحی فضای تعاملی در مراحل مختلف امکان اظهار نظر و تشخیص مجرم را از میان مظنونین با بررسی شواهد، سرنخ‌ها و بازجویی برای مخاطبان در خانه از طریق درگاه‌های مختلف فراهم می‌آورد. این فصل از برنامه «سرنخ» با بازنگری و طراحی هنرمندانه و حرفه‌ای و رفع کاستی‌های گذشته در ۵۲ قسمت و با تهیه‌کنندگی آریا طاهری تولید و درحال پخش از شبکه نسیم است.

‎علاقمندان می توانند این برنامه را چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۹ از شبکه نسیم مشاهده کنند.

امتیاز شما