امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی ظرفیت‌های مشترک دانشگاه و رسانه ملی در صداوسیمای سمنان

مشاهده ۱۲۵
۱۴۰۲/۱۱/۰۸- ۱۰:۲۹

جلسه بررسی ظرفیت‌های مشترک دانشگاه‌های استان و صداوسیمای استان سمنان با حضور رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این جلسه که با حضور دهرویه مدیرکل و معاونین محتوایی صداوسیمای استان سمنان و حجت الاسلام کهساری رئیس دفتر نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان و مسئولین این نهاد در دانشگاه‌های استان برگزار شد، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های همکاری بیشتر دانشگاه و صداوسیما در خصوص انتخابات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

 دهرویه مدیر کل صداوسیمای استان سمنان، دانشگاه‌ها را دارای ظرفیت بسیار خوب و مطلوبی دانست و گفت: افتتاح ۴ کانال ویژه تبلیغات انتخاباتی در استان، بستر مناسبی برای ارائه محتوای لازم جهت انعکاس در این کانال هاست.

 وی افزود: ما در صداوسیمای استان سمنان ویژه برنامه‌های متنوعی برای انتخابات نظیر صندلی سبز و تریبون آزاد در دست تهیه و پخش داریم که می‌توانیم از حضور اساتید و دانشجویان استان در این برنامه‌ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام کهساری رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان هم ضمن تشکر از صداوسیمای استان به بیان ظرفیت‌های دانشگاه‌های استان در خصوص تولید محتوای لازم برای انتخابات پیش رو پرداخت که اهم آن بدین شرح است:

 تولید مستند ویژه انتخابات با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان استان، دعوت از تشکل‌های سیاسی و غیرسیاسی دانشگاه‌های استان و صدور بیانیه از سوی آنها، برگزاری نشست‌هایی با حضور اساتید، معاونین فرهنگی و مسئولان بسیج دانشجویی، برگزاری نشست‌های استانی با حضور اساتید گروه معارف و مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان، برگزاری جلساتی با حضور مسئولان روابط عمومی دانشگاه‌های استان با موضوع انتخابات و پوشش مناظرات نامزدها و دانشجویان دانشگاه‌ها.

 در ادامه معاونین صدا، سیما و خبر مرکز سمنان به تشریح برنامه‌های این معاونت‌ها در خصوص انتخابات و ارائه راهکارهایی برای تعامل هرچه بیشتر دانشگاه‌های استان و صداوسیمای استان سمنان پرداختند.

امتیاز شما