امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

پایان تجاوز به غزه؛ شروط حماس برای آتش بس

مشاهده ۱۸۹
۱۴۰۲/۱۱/۱۴- ۱۳:۲۱
تعداد بازدید:189

برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب موضوع «تجاوز به غزه؛ شروط حماس و مقاومت برای پذیرش آتش بس» را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با انتشار خبرهایی درباره احتمال برقراری آتش بس در جنگ غزه، یکی از رهبران جنبش حماس در سخنانی تاکید کرد که هر طرحی باید متضمن توقف جنگ، عقب‌نشینی از غزه و آزادی اسراء باشد.

«محمود مردوای»، از رهبران جنبش حماس تاکید کرد که موضع ما کاملا واضح و روشن است و هر طرح و توافقی باید متضمن توقف جنگ در غزه، عقب‌نشینی نیروهای متجاوز و اشغالگر از این باریکه و آزادی اسرای فلسطینی باشد.

وی تصریح کرد که حماس طرح پیشنهادی جدید برای آتش‌بس را بررسی می‌کند و موضع خود را مشخص کرده سپس پاسخ خود به این طرح را اعلام خواهد کرد. بیش از ۱۱۰ روز از جنگ غزه در حالی می‌گذرد که رژیم صهیونیستی نه تنها به اهداف خود در جنگ دست نیافته بلکه از جنبه‌های مختلف تحت فشار است. از یک طرف این رژیم به خاطر آبروی از دست رفته خود توان خروج از غزه را ندارد و از طرفی به خاطر شرایط پیچیده داخلی و بین‌المللی شرایط جنگ را بسیار دشوارتر از تصورات خود می‌بیند. این جنگ نه تنها خود رژیم صهیونیستی بلکه هم پیمانان آن را نیز در سطح جهانی زیر سوال برده و کشورهایی که تا چند وقت پیش از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند با گذشت زمان و افزایش دامنه جنایات این رژیم در غزه شروع به انتقاد کرده‌اند.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای نجوا دباغ و تهیه کنندگی علی خلیلی هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما