امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران

مشاهده ۹۴
۱۴۰۲/۱۱/۱۷- ۰۸:۲۱

برنامه به توان ایران، ۱۷ بهمن ماه با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایرانتقدیم شنوندگان رادیو اقتصاد می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهل و سه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد. این انقلاب پدیده ای الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم، جهان را به لرزه درآورد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد. اکنون پس از گذشت چهار دهه از عمر گران‌مایه‌ی این شجره‌ی پر امید، نیکوست به بازخوانی برخی دستاوردهای آن پرداخته شود تا برخی نینگارند که به‌سادگی به بار نشسته و در حفظ آن کوشاتر باشند. این انقلاب عظیم، دستاوردهای فراوانی در داخل و خارج از کشور داشته و سال‌ها طول می‌کشد تا همه‌ی آثار و نتایج این پدیده‌ی الهی آشکار و مورد تحلیل قرار گیرد.

در این برنامه در خصوص محرومیت زدایی و عدالت گستری عدر استفاده از منابع مالی و طبیعی مانند گازرسانی .اشتغال زایی و اشتغال آفرینی، عدالت آموزشی. مسکن سازی و توسعه زیر ساخت‌ها و ... مطالبی عنوان می‌شود.

به توان ایران شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۰۰ بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما