امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی تولید و واردات صندلی خودرو

مشاهده ۱۲۰
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۰۹:۱۹

برنامه «پنجره اقتصاد» امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه به موضوع تولید و واردات صندلی خودرو اختصاص خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از آنجایی که یکی از فاکتورهای اتومبیل مناسب داشتن صندلی‌هایی راحت و پیشرفته می‌باشد اهمیت صندلی‌های استاندارد بالا رفته چراکه راحتی صندلی‌ها یک مورد بسیار مهم می‌باشد. ویژگی که قبل از هر چیز دیگری در رابطه با صندلی اتومبیل به آن توجه می‌شود راحتی آن است و همچنین امکانات و وزن صندلی. علاوه بر موارد گفته شده داشتن شرایطی که هنگام بروز تصادف و یا هر سانحه ای جان راننده و سرنشینان به طور حداکثری از آسیب حفظ شود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر به هر دلیلی و با هر هدفی تصمیم به تعویض صندلی‌های خودرو خود گرفته اید حتما باید در انتخاب مجموعه مورد نظر خود به خوبی دقت کنید. چرا که جنس مناسب و همونین مرغوبیت این کالا بسیار قابل اهمیت می‌باشد. از آنجایی که صندلی ماشین باید تا مدت طولانی ظاهر خود را حفظ کند و دوام خوبی هم داشته باشد. روند ساخت و جنس مواد به کار رفته در آن کیفیت را تضمین می‌کند.

برنامه پنجره اقتصاد، 18 بهمن ماه با حضور کارشناسان با موضوع تولید و واردات صندلی خودرو تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه پنجره اقتصاد که روزهای زوج ساعت ۱۵:۰۰ روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما