امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک صداوسیمای خراسان رضوی برای روز 22 بهمن

مشاهده ۲۱۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۸- ۱۳:۳۰

روز 22 بهمن هر سال جشن پیروزی و زمان یادآوری و ثمر دهی رشادت ها و ایثارگری‌های یاران امام خمینی (ره ) و شیفتگان انقلاب اسلامی است و شور و شعور انقلابی مردم حماسه ساز و شهید پرور ایران اسلامی جلوه ای باشکوه و عظمتی وصف ناشدنی را رقم می زند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای خراسان رضوی به همین مناسبت با ویژه برنامه «نشان اقتدار» از ساعت 8 صبح روز 22 بهمن ماه

به صورت زنده و مستقیم از خیابان امام رضا (ع) مشهد مقدس با استقرار دو واحد سیار تلویزیونی و 9 گروه تولیدی حضور پرشور مردم انقلابی و شهید پرور مشهد را  به نمایش می‌گذارد.

 ویژه برنامه «نشان اقتدار» در ساختار ترکیبی و به مدت 180 دقیقه با موسیقی‌های حماسی و حضور مهمانانی ویژه از اساتید و پیش کسوتان انقلاب و گروهی هنرمندان  متعهد خراسانی تولید خواهد شد. ارتباط با مخاطبان و سخن آنان در موضوعات انقلاب اسلامی و انعکاس شور و شعور ولایتمدارانه مومنان از طریق سامانه‌های مجازی و ارتباطات تلفنی در برنامه شنیده خواهد شد و گزارش های متنوع تصویری از حضور شخصیت های کشوری و لشگری را در برنامه می‌بینیم.

تهیه کننده برنامه عباس غلامپور شیر آبادی است و کارگردان هنری و مجری برنامه رضاسالار و کارگردان تلویزیونی رضا ضیغمی  و  تصویر برداران حشمتی، اسحاقی و نژادعبدالله و صدابردار حسینی خواهند بود. 

شبکه استانی صدای خراسان رضوی نیز همگام با مردم ایران اسلامی و استان خراسان رضوی در انعکاس این عاشقانه‌ها پیش گام خواهد بود و برنامه‌های متنوع برای در پوشش رسانه ای این روز یعنی روز 22 بهمن ماه 1402 در نظر گرفته است.

پیش بینی بیش از 400 دقیقه برنامه زنده و مستقیم از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی تا بیانات کارشناسان خبره در خصوص نهضت امام خمینی (ره ) و راه پر فراز و نشیب چهل وچهار سال مقاومت و مبارزه در برابر استکبار جهانی در ویژه برنامه «روز انقلاب» در ساختار ترکیبی و در 2 بخش صبحگاهی و عصر گاهی پیش بینی شده است که بخش اول از ساعت 8 صبح آغاز و با پوشش راهپیمایی تا ساعت 11:30 ادامه دارد و بخش دوم از ساعت 12: تا 14 جنبه‌های تحلیلی و کارشناسی مسائل روز را دنبال می‌کند. 

موضوعات مهم برنامه جلوه‌های حضور مردم با بیانات و کارشناسی اساتید حوزه و دانشگاه، دل گفته‌های مردم که از طریق سامانه‌ها و گزارشات رسانه ای پخش میشود، سرودها و آواهای انقلابی و پخش گزیده‌هایی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) با موضوع روز و اهمیت حضور مردم خواهد بود.

مجموعا در این ویژه برنامه بیش از 25 نفر از همکاران تلاش خواهند کرد که گزیده آنان عبارتند از: مهدی میری مقدم و سید ضیاء علوی تهیه کننده،  امیر دادور، میثم نظری زاده و علی رضا جعفری صدابرداران؛ و حسین ضیایی، علی سلیمی، جواد حسن زاده ، بهروز وطن دوست و سارا اکبری گزارشگران برنامه هستند.  امیر حسین کشوری، مهران کاظمی و ریحانه شادمان گویندگی برنامه را بر عهده دارند. جمیله توکلی نویسنده برنامه است و  خانم ها محمدی و حسینی دستیاران تهیه کننده هستند.

ویژه برنامه «روز انقلاب» در 22 بهمن ماه از ساعت 8 صبح زنده ومستقیم از شبکه استانی صدای خراسان رضوی پخش خواهد شد .

در شبکه سراسری رایو زیارت نیز برنامه زنده و مستقیم «صحن انقلاب اسلامی» در ساختار ترکیبی از ساعت 8 صبح 22 بهمن ماه در قالب 1 قسمت 180 دقیقه ای پخش خواهد شد که حال وهوای خیابان امام رضا (ع) مشهد و شور مردم در حرم مطهر رضوی و اقصی نقاط ایران اسلامی را با ارتباطات تلفنی و رادیویی گزارشگران مستقر در شهرهای استان و کشور و به ویژه مشاهد شریف ارائه خواهد نمود.

شنیدن صحبت های مردم و موسیقی‌های انقلابی و حماسی، کارشناسی و معرفی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی‌بخش های برنامه را شکل خواهد بخشید.

تهیه کننده و نویسنده برنامه امیر حسن روحانی و گزارشگران کاظمی و اسدی هستند.

معاونت اطلاعات و اخبار همچنین روز پرکاری را خواهد داشت و در سطح شهر مقدس مشهد 10 گروه خبری و خبرنگاران آزاد ومستقر در شهرستان‌ها با 40 گروه خبری برای پوشش حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواهند کوشید و مجموعه بخش های خبری رادیو و تلویزیون استان خراسان رضوی هم به این مهم اختصاص خواهد یافت.

امتیاز شما