امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شبکه دو سیما

مشاهده ۱۹۹
۱۴۰۲/۱۱/۲۱- ۱۲:۴۳

شبکه دو سیما به مناسبت بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان این شبکه تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «ایام» با محوریت مشارکت مردم در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار ایران 21 بهمن حوالی ساعت 16 روانه آنتن خواهد شد.

برنامه «بسته پیشنهادی» با پوشش جشنواره فیلم فجر به صورت زنده حوالی ساعت 18:30 و ویژه برنامه شاد و مفرح «سید خندان» در شب پیروزی انقلاب اسلامی حوالی ساعت 22:20 پیشکش نگاه مخاطبان خواهد شد.

سخرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان از حرم مطهر امام رضا(ع) با موضوع «بندگی خدا و اجتناب از طاغوت و توجه به نقش برجسته مادران شهدا در تربیت فرزندان مجاهد» یکشنبه 22 بهمن حوالی ساعت 6:15 بامداد و سینمایی «بنی آدم اعضای یکدیگرند» نیز در همان روز حوالی ساعت 7:00 از شبکه دو پخش می‌شوند.

همچنین پخش ویژه برنامه روز 22 بهمن به صورت زنده همزمان با حضور مردم در راهپیمایی این روز بزرگ از محل استقرار دوربین‌های این شبکه در ابتدای خیابان استاد معین این حماسه عظیم را به تصویر می‌کشد. گفت‌و‌گو با شهروندان در مسیر راهپیمایی، اجرای موسیقی‌های شاد و حماسی وتوصیف شور حضور مردم در مسیر راهپیمایی بخش‌هایی از این ویژه برنامه است. گفتنی است پخش شبکه دو نیز با تصاویر و موسیقی‌های انقلابی به صورت میان برنامه همراه مخاطبان خواهد بود.

امتیاز شما