امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از الویت رسانه ملی

مشاهده ۱۵۸
۱۴۰۲/۱۱/۲۱- ۱۳:۲۱

مدیر کل صداوسیمای گلستان در جلسه هم اندیشی ویژه 22 بهمن 1402 در جمع معاونین و مدیران خود روز ۲۲ بهمن را از مهم‌ترین روزها و مناسبت ملی کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رسول شکری نیا با بیان اینکه انعکاس حضور مردم در این روز از الویت های رسانه ملی است افزود: انعکاس حضور حماسی مردم در راهپیمایی این روز، در اولویت نخست برنامه سازان ماست و بر همین اساس، در رسانه استانی در بخش‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی تمهیدات گسترده‌ای برای به نمایش گذاشتن حضور مردم در نظر گرفته شده است.

وی در این نشست با اشاره به رسالت رسانه ملی در افزایش مشارکت و پرشور بودن حضور مردم در جشن انقلاب گفت: صدا وسیما با استفاده از همه ظرفیت های خود در این مسیر تلاش می‌کند و نقش خبرنگاران شهرستانها، مناطق و روستاها در تبیین و انعکاس ظرفیت ها و حضور مردم در مناسبت های پیش رو را پر رنگ دانست.

مدیرکل صدا و سیما به بیان موقعیت کنونی کشورمان و توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران پرداخت و تزریق امید به جامعه را یکی از راهکارهای رسانه ای در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

رسول شکری نیا در پایان تصریح کرد: صدا وسیما با رویکرد تحولی در تولید و انعکاس رسانه‌ای با همدلی و برداری بار دیگر وحدت و یکپارچگی مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1402 را به تصویر خواهد کشید.

تصاویر

امتیاز شما