امروز چهارشنبه  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش زنده حضور حماسی مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از شبکه‌های ملی، برون مرزی و استانی

مشاهده ۱۲۴
۱۴۰۲/۱۱/۲۳- ۱۴:۴۰

حضور باشکوه و حماسی مردم دیار کریمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با تلاش جهادگونه عوامل مختلف صدا و سیمای مرکز کرمان از قاب شبکه‌های ملی، برون مرزی و استانی منعکس شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیمای مرکز کرمان با ویژه برنامه طلوع فجر و استفاده از کارشناسان برای تحلیل موضوعات مرتبط با حوزه انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام، اجرای سرود با حضور گروهای سرود، ارتباط با گزارشگران حاضر در مراسم راهپیمایی و پخش مستقیم راهپیمایی، مراسم را پوشش رسانه ای داد.

معاونت صدای مرکز نیز با ویژه برنامه فجر ماندگار و راه اندازی رادیو انقلاب در غرفه ای در مسیر راهپیمایی و ارتباط با گزارشگران در این مسیر، استفاده از کارشناسان به صورت حضوری و تلفنی، خانواده شهدا به ویژه شهدای حادثه تروریستی کرمان و... حضور حماسی مردم کرمان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن انعکاس داد.

سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرمان حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بود. وی در این مراسم گفت: امروز بزرگترین اقدام در مبارزه با آمریکای جنایتکار خدمت به مردم است. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ افزود: دنیا بداند ما تا نابودی کامل استکبار و رژیم صهیونیستی از مبارزه دست بر نخواهیم داشت.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه ۲۲ بهمن دادن حیات مجدد به بعثت بود اظهار داشت در چهل و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی‌باید به خاطر دو نعمت بزرگ خداوند یعنی نعمت ولایت و نعمت امت وفادار و فهیم ایران اسلامی قدردان و شکر گذار خداوند باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امت بزرگ ایران اسلامی‌ با حضور خردمندانه خود همه تلاش ها و برنامه ریزی‌های دشمنان را با حضور موثر خود در همه صحنه‌ها خنثی می‌کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به عجز و ناتوانی دشمن در مقابله با این فرهنگ بزرگ عاشورایی و جبهه مقاومت افزود: دشمن وقتی از مقابله با رزمندگان و خط مقدم این جبهه عاجز می‌شود به کشتار زنان و کودکان بی دفاع می‌پردازد اما بداند با این اقدامات نابودی خودش را سرعت می دهد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال خاطر نشان کرد: دشمن امروز گوشه ای از عظمت ملت ایران اسلامی را دید در در ۱۱ اسفند عظمت دیگر این مردم را در مشارکت انتخابات خواهد دید .

وی اظهار داشت: اولین پیام راهپیمایی امروز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و شهدا است که بگوئیم با تمام وجود از راه و مکتب انان دفاع خواهیم کرد. وی پیام راهپیمایی به مسولان را قدر دانستن مردم و خدمتگذاری به آنان عنوان کرد و افزود: آخرین پیام این راهپیمایی به دشمنان است که بدانند ما از مقاومت و سربازی امام حسین(ع) دست بر نمی داریم.

امتیاز شما