امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

اهمیت شغل خواستگار در انتخاب همسر آینده

مشاهده ۱۲۲
۱۴۰۲/۱۱/۲۴- ۰۷:۳۸

برنامه «به توان زندگی» ۲۴ بهمن ماه با حضور کارشناسان با موضوع اهمیت شغل خواستگار در انتخاب همسر آینده تقدیم مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «به توان زندگی» به همت گروه «اقتصاد و جامعه» شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۰:۵۰ پخش می‌شود. این برنامه به موضوعات اقتصاد خانواده و سبک زندگی اختصاص دارد و امروز به تاثیر سبک زندگی بر کاهش یا افزایش هزینه‌های سلامت خانواده می‌پردازد.

مشاورین خانواده معتقدند شغل باید به عنوان یکی از اصلی ترین ملاک های ازدواج از همان ابتدای آشنایی در نظر گرفته شود. اهمیت شغل در ازدواج آنقدر زیاد است که نارضایتی از آن می تواند به اختلافات بین زوجین دامن زده و حتی به طلاق منجر شود.  شغل زن و مرد در زندگی زناشویی آنها و طول زمانی با یکدیگر بگذرانند؛ موثر است. همچنین میزان درآمد خانواده به شغل زن و شوهر بستگی دارد و این خود مهمترین عامل در تشکیل زندگی زناشویی موفق است.

برنامه «به توان زندگی» ۲۴ بهمن ماه با حضور کارشناسان با موضوع اهمیت شغل خواستگار در انتخاب همسر آینده تقدیم مخاطبان می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما