امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

درخشش برنامه سازان صداوسیمای سمنان در جشنواره رسانه ای ابوذر

مشاهده ۱۳۶
۱۴۰۲/۱۱/۲۹- ۱۷:۳۵

جمعی از برنامه سازان صداوسیمای استان سمنان در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر سمنان حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس آراء نهایی هیات داوران جشنواره رسانه ای ابوذر، ۴۷ اثر از بین بیش از ۹۷۰ اثر ارسالی به هفتمین جشنواره ابوذر استان سمنان در ۱۲ موضوع ملی و استانی و ۱۸ قالب متنوع رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و فضای مجازی به عنوان آثار منتخب معرفی شدند که از این میان ۱۲ اثر متعلق به برنامه سازان صداوسیمای استان سمنان بوده است.

 در بخش گزارش خبری تلویزیونی، مریم نعمتی با اثر "پرستار و مادر نمونه" رتبه اول و علی بابایی با اثر "بازسازی بافت‌های فرسوده" رتبه سوم را کسب کردند.

 در بخش پادکست احترام امیدیان با اثر "پیوند رسانه و صنعت و تولید" رتبه اول و نرجس نجفی با اثر "دستاورد‌ها و خدمات بسیج وسپاه " رتبه دوم را بدست آوردند.

 امیرعلی نورانیان بازیگر و گوینده نوجوان برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی هم با اثر "در سنگر علم و عمل" برگزیده بخش ویژه جشنواره در قسمت پادکست شد.

 در بخش مستند تلویزیونی آرزو کاشی رتبه اول را با اثر "بچه‌های لیلا" بدست آورد .

در این بخش مهران مجید پناه با اثر "آخرین سنگر" و عباس ایمانیان با اثر "شاکر" منتخب مستند تلویزیونی در بخش ویژه شدند.

مصطفی قاسمیان در بخش موشن گرافیک رتبه سوم را با اثر" ایران بوک " بدست آورد و دانیال طاهریان برگزیده موشن کمیک بخش ویژه با اثر "خادم الرضا" و رضا حمیدی مطلق در بخش پویانمایی با اثر "خارجی" عناوین برگزیده را کسب کردند.

بهناز نصرتی هم عنوان سوم بخش عکس را در بخش "عفاف و حجاب" بدست آورد.

 

امتیاز شما