امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛

مقابله با مخاطرات جنگ

مشاهده ۱۳۵
۱۴۰۲/۱۲/۰۱- ۱۱:۱۹
تعداد بازدید:135

امروز در برنامه «مسائل و حلول» از شبکه الکوثر موضوع «چگونه با مخاطرات جنگ مقابله کنیم» مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه تبیین می‌شود که: تاثیری که جنگ بر روی افراد جامعه می‌گذارد، می‌تواند‌ تمامی جوانب زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را با چالش‌های بسیاری مواجه کند. این موضوع بر خانواده‌هایی که در جنگ مجروح و یا شهید داده اند، به مراتب بسیار سخت‌تر است و ممکن است دوران بسیار سختی را پشت سر بگذرانند. اما بسیار مهم است که در این شرایط بتوانیم به خود و اطرافیان‌ کمک کنیم تا راحت‌تر با این اوضاع کنار بیایند....

تشریح مطالب بالا به انضمام طرح موضوعاتی همچون: استراحت کردن برای رهایی از استرس، به چالش کشیدن ذهن و بدن، ذهن آگاهی برای حفظ سلامت روان در دوران جنگی، فاصله گرفتن از شنیدن اخبار منفی دوران جنگ، کمک گرفتن از مشاور، حفظ سلامت روان با ورزش کردن و.... مواردی است که توسط کارشناس ثابت برنامه «سید سامی الخضرا» در برنامه «مسائل و حلول» برای مخاطبان و بینندگان عرب زبان شبکه الکوثر مطرح می‌شود.

برنامه «مسائل و حلول» سه شنبه 1 اسفند ساعت 17:00 به وقت تهران، با تهیه کنندگی ایمان صالح، اجرای ربی عساف و محصول گروه اجتماعی بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما