امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه امید «سرآشپز جک» را از برزیل آورد

مشاهده ۲۳۴
۱۴۰۲/۱۲/۰۱- ۱۵:۲۶

انیمیشن سینمایی «سرآشپز جک» با گویندگی ۱۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه انیمیشن، ماجراجویی و کمدی محصول برزیل در سال۲۰۲۳ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهروز علی محمدی و صدابرداری آن به عهده فرشید فرجی بوده است. رضا آفتابی، فاطمه اکبری، دانیال الیاسی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، فاطمه صبا، نسرین کوچک خانی، حسین نورعلی، نازنین یاری و بهروز علی محمدی صداپیشه‌های این فیلم سینمایی بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که یک نوجوان که عاشق یک سرآشپز سلبریتی است با او همراه می‌شود و متوجّه می‌شود که این دلباختگی چندان هم که فکرش را می‌کرده جذاب نیست و سلبریتی‌ها از نزدیک جور دیگری رفتار می‌کنند. امّا در نهایت سلبریتی داستان با اقرار به اشتباهش با نوجوان همراه می‌شود و دوست صمیمی می‌شوند و همین هم باعث می‌شود که رقابت را به سرانجام برسانند.

این انیمیشن هم یک اثر ماجراجویانه است که هیجان لازم را برای مخاطب نوجوان ایجاد می‌کند و هم درس هایی ارزشمند در مورد موضوع مطرح شده دارد مانند اینکه نباید فریب شهرت را خورد و در عین حال اگر انسان مشهور شد نباید به آن مغرور شود بلکه باید در برخورد با دیگران متواضع و فروتن باشد یا این که با کار تیمی و همکاری راه موفقیت هموار می‌شود.

شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما