امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش ویژه جشن‌های نیمه شعبان از رادیو قم

مشاهده ۱۹۳
۱۴۰۲/۱۲/۰۱- ۱۷:۲۴

رادیو قم با پوشش ویژه و گسترده برنامه‌ها و جشن‌های مردمی نیمه شعبان به صورت زنده و اطلاع رسانی درباره اطلاعیه‌ها و محدودیت های ترافیکی در راه‌های مواصلاتی به قم و مسجد مقدس جمکران به استقبال این جشن بزرگ می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو قم با ویژه برنامه‌های زنده «چشم به راه سپیده»، «نیمه ماه»، «تبسم ظهور»، «آخرین حلقه عشق» و «شب های ایران» و همچنین برنامه ضبطی «عدل وعده داده شده» به صورت ویژه و گسترده این عید بزرگ و همچنین جشن‌های مردمی‌به مناسبت میلاد باسعادت حضرت قائم عج الله تعالی فرج الشریف را پوشش می دهد.

ویژه برنامه استودیویی «چشم به راه سپیده» با حضور میهمانانی که در مباحث مهدویت خدمت رسانی می‌کنند (مثل: پزشک، خادم، شاعر، نویسنده و هنرمند) و همچنین با حضور کارشناس تاریخ و علوم اسلامی‌به مباحث مهدوی می‌پردازد.

این ویژه برنامه از روز چهارشنبه 2 اسفند به مدت 5 روز و از ساعت 10 صبح به مدت 60 دقیقه تقدیم شنوندگان رادیو قم میشود ولی در آخرین روز یعنی روز میلاد حضرت قائم(عج) به صورت میدانی از مسجد مقدس جمکران و به مدت 90 دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ویژه برنامه «نیمه ماه» هم با رویکرد جشن‌های مردمی نیمه شعبان در بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص) (که حرم مطهر حضرت معصومه(س) را به مسجد مقدس جمکران وصل میکند) با بخش های کارشناسی، مصاحبه مردمی، سرود، مولودی خوانی و شعر خوانی به عملکرد موکب های مردمی و حضور پر شور مردم در جشن‌های نیمه شعبان می‌پردازد.

این ویژه برنامه که برنامه ای میدانی است از چهارشنبه 2 اسفند به مدت 4 روز از ساعت 19:45 به مدت 105 دقیقه تقدیم شنوندگان خواهد شد و فقط در شب میلاد حضرت قائم(عج) یعنی شنبه 5 اسفند 1402 از ساعت 21:30 به مدت 150 دقیقه از مسجد مقدس جمکران پذیرای مخاطبان خواهد بود.

ویژه برنامه «تبسم ظهور» نیز برنامه ای استودیویی است که به صورت مجله رادیویی با بخش های متنوع در بحث مهدودیت از ساعت 15 به مدت 60 دقیقه در روزهای 5 و 6 اسفند و از ساعت 21:30 روز میلاد به مدت 90 دقیقه به استقبال جشن‌های نیمه شعبان می رود.

ویژه برنامه «آخرین حلقه عشق» هم برنامه ای میدانی است که به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران به استقبال حضور مردم و جشن‌های مردمی می‌پردازد که روز 5 اسفند در دو نبت عصر و شب از ساعت 16:15 به مدت 105 دقیقه و 19:30 به مدت 90 دقیقه پخش می‌شود و 6 اسفند نیز در دو نوبت از ساعت 16 به مدت 120 دقیقه و 19:30 به مدت 90 دقیقه پخش خواهد شد.

«شب های ایران» هم برنامه ای است به سفارش صدای استان‌ها که یکشنبه 6 اسفند 1402 به صورت میدانی از ساعت 30 دقیقه بامداد ویژه جشن‌های نیمه شعبان به مدت 90 دقیقه از مسجد مقدس جمکران از رادیو قم پخش خواهد شد و تمامی‌شبکه‌های استانی هم آن را تقویت خواهند کرد.

همچنین برنامه «عدل وعده داده شده» که برنامه تولیدی با بخش های متنوع در مورد مهدویت و ظهور است در روز میلاد حضرت مهدی(عج) ساعت 18:45 به مدت 45 دقیقه تقدیم شنوندگان و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت خواهد شد.

امتیاز شما