امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تاکید چهره‌ها و فعالان شاخص سیاسی در گلستان بر حضور در انتخابات ۱۱ اسفند

مشاهده ۱۴۰
۱۴۰۲/۱۲/۱۰- ۱۰:۰۳

صداوسیمای گلستان هر شب مناظره‌های خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را با حضور احزاب مختلف روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هر شب دو چهره شاخص و فعال سیاسی استان در برنامه مناظره سیما، ضمن تشریح اهمیت جایگاه مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی‌ بر حضور در انتخابات تاکید دارند.

در مناظره دیشب حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری نماینده اصولگرایان استان و دکتر حسن صادقلو نماینده جریان اصلاح‌طلبان باهم به گفتگو پرداختند.

 دکتر حسن صادقلو در این مناظره گفت: مردم به نظام و کشور خود علاقه مند و متوجه شرایط، خطرات و حفاظت از نظام هستند و نمونه این علاقه و توجه را در تشییع باشکوه شهید سلیمانی دیدیم.

وی ادامه داد: اما اینکه کمی نارضایتی بخاطر شرایط اقتصادی وجود دارد همه به آن معتقدیم ولی برخی می‌خواهند از این نکته سوء استفاده کنند، یک واقعیت گریزناپذیر است و من برداشتم این است که در دل همین حضور می‌شود، مطالبه گری کرد ومشکلات را مطرح وراه حلی برای آنها پیدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری  هم در این مناظره گفت: اینکه اگر از اوضاع کشور گله مندیم  فقط در خانه بنشینم و گله کنیم کدام مشکل از مشکلات کشور حل می‌شود؟

وی افزود : آیا صدای من به مسئولان عالی رتبه نظام می‌رسد ؟ اما اگر در انتخابات شرکت کنیم و نماینده‌ای که شایستگی‌های لازم را داشته باشد و به تعبیری اصلح و شایسته‌ترین باشد اگر ما او را انتخاب کنیم، او که به مقامات عالی رتبه دسترسی دارد، او که قدرت قانونی بسیار بالایی دارد، او بهتر می‌تواند برای حل مشکلات کشور و استان و حوزه انتخابیه قدمی‌بردارد یا گله گذاری من فقط در جمعی محدود که هیچ اثرگذاری در حقیقت نخواهد داشت؟

بیش از ۴۲مناظره از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در انتخابات در مدت زمان قانونی پخش مناظره‌ها از شبکه‌های شهرستانی استان گلستان پخش شد و همچنین هر شب مناظره بین دو نفر از افراد شاخص احزاب فعال  استان گلستان روی آنتن صدا و سیمای گلستان رفت.

تصاویر

امتیاز شما