امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
صداوسیمای گلستان با همراهی مردم ولایتمدار نگارستان ایران؛
صداوسیمای گلستان با همراهی مردم ولایتمدار نگارستان ایران؛

ثبت حماسه بی نظیر مردم گلستان از رسانه ملی واستانی

مشاهده ۱۲۸
۱۴۰۲/۱۲/۲۰- ۱۳:۱۷
تعداد بازدید:128

صداوسیمای گلستان با همراهی مردم ولایتمدار نگارستان ایران سرزمین برادری بار دیگر حماسه ای دیگر را در دفتر زرین انقلاب اسلامی‌به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیمای گلستان گفت: استان گلستان نگارستان اقوام در میزان مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این دوره از انتخابات سرنوشت ساز ایران اسلامی در بین استان‌های برتر کشور قرار گرفت.
رسول شکری نیا افزود: همکاران پر تلاش صداو سیمای گلستان نیز همراه با مردم خداجو و ولایتمدار استان برای نخستین بار به طور زنده و مستقیم با شبکه‌های استانی و سراسری 1200 دقیقه برنامه را از سیمای گلستان و یک هزار 20 دقیقه را از رادیو گلستان به سمع و نظر بینندگان و شنوندگان همیشه همراه رسانه ملی و استانی روی آنتن برد.

وی تاکید کرد: همچنین رسانه استانی گلستان از 17 نقطه استان ارتباط زنده از پای صندق های رای را باحضور مردم با شعور و فهیم گلستان برای ایران اسلامی‌پخش کرد.

مدیر کل صداوسیما در ادامه بیان داشت: سیمای گلستان ویژه برنامه‌هایی را در این ایام همچون گزارش روز، رسام، تاکسی بهارستان، سرزمین همدلی، مسیر طلایی، برگ برنده، صبح عالی، خانه محبت، شبهای هیرکان، نگارستان، اولکام، خاطرات انتخاباتی و غیره را در ایام انتخابات برای بینندگان روی آنتن برد.

شکری نیا اظهار داشت: معاونت صدای گلستان برنامه‌هایی چون مهربانوی ایران، تاکسی بهارستان، مسابقه 12 – 6، میزگرد انتخاباتی انتخاب برتر، رنگین کمان همدلی، روایت حضور، حماسه حضور، گلستان سلام، گلستانه، خانه ما، ساعت جوانی، روزنه، نمایش کوتاه، تا انتخابات، پیام روز، آیا می دانید، آنونس، voxpop، پیام ولایت، موج همدلی، موج شمالی را روی موج رادیو گلستان برای شنوندگان خود برد.

معاونت خبر این مرکز نیز با 250 دقیقه برنامه از جمله گزارش های خبری و ارتباط زنده و مستقیم در 17 نقطه استان و ارتباط با شبکه‌های سراسری خبر 1 و 2 این روز سرنوشت ساز ایران اسلامی را همراه با مردم ولایتمدار پوشش و انعکاس داد.

تریبون رأی اولی، شهروند خبرنگاران انتخاباتی، فصل انتخاب، مصاحبه انتخاباتی، اخبار انتخابات، گفتگوی ویژه خبری، خبر مکتوب، خبر در سایت، کانال خبرگزاری را از شبکه‌های سراسری و استانی به اطلاع مردم همیشه در صحنه انعکاس داد.

معاونت فضای مجازی مرکز نیز همچون سایر معاونت ها در این روزها اقدام به بارگزاری بیش از 80 دقیقه برنامه محتوای ویدئویی، صوتی، عکس، مستند، استوری موشن، پویا نمایی، نماهنگ، کاریکاتور، متن خبری در قالب های مختلف چون کلیپ، عکس نوشت، پوستر، پادکست، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و ... در کانال ها، گروه‌ها و صفحات اجتماعی مختلف رسانه نمود.

تصاویر

امتیاز شما