امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
صداوسیمای استان گلستان گل کاشت
صداوسیمای استان گلستان گل کاشت

استاندارگلستان: صداوسیمای استان گلستان در انتخابات 11 اسفند گل کاشت

مشاهده ۱۰۹
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۱۴:۱۱
تعداد بازدید:109

زنگانه استاندار گلستان در جمع دست اندرکاران برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان با این جمله که صدا و سیمای استان در این انتخابات گل کاشت از دیگر عوامل این انتخابات سرنوشت ساز ایران اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، استاندار گلستان در این مراسم با اشاره به مشارکت بیش از ۵۴ درصدی مردم استان در این انتخابات گفت: تیر دشمنان برای ایجاد فضای یأس به سنگ خورد و رسانه ملی و استانی در انتخابات 11 اسفند همراه با مردم غیور ایران اسلامی خوش درخشیدند.

زنگانه در ادامه تصریح کرد: صداوسیمای استان گلستان در این انتخابات گُل کاشت و ثبت حماسه بینظیری را به گوش جهانیان رسانید.

وی در پایان افزود: صدا و سیمای گلستان در بین شبکه‌های استانی در تراز بالاتر قرار گرفت و از لحاظ رتبه بندی در رده  شبکه‌های سراسری قرار گرفت.

رسول شکری نیا مدیرکل صداوسیمای گلستان در این مراسم ضمن تشکر از مردم ولایتمدار گلستان سرزمین برادری نگارستان ایران با اشاره به راه اندازی ۶ شبکه اختصاصی در استان، از پخش بیش از یکهزار و ۸۰۰ ساعت برنامه انتخاباتی خبر داد.

در پایان این مراسم از از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان قدردانی شد.

تصاویر

امتیاز شما