امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

«وقتی بزرگ شدی» بیا شبکه یک

مشاهده ۱۴۴
۱۴۰۲/۱۲/۲۳- ۰۹:۳۵

فیلم سینمایی «وقتی بزرگ شدی» با گویندگی ۳۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه کمدی و درام محصول فرانسه در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهروز علی محمدی و صدابردار آن علی شریفی است. شیلا آژیر، رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، ناهید امیریان، فاطمه برزویی، باران بهرامی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، مریم رادپور، سیما رستگاران، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، فاطمه صبا، مهسا عرفانی، نغمه عزیزی پور، میلاد فتوحی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، صنم نکواقبال، نیما نکویی فرد، رزیتا یاراحمدی، نازنین یاری و بهروز علی محمدی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره گروهی از بچه‌های مدرسه است که غذاخوری مدرسه‌شان در حال بازسازی است، وقت استراحت ناهار خود را در خانه سالمندان در همان نزدیکی می‌گذرانند و اتفاقات خاصی برای آن‌ها و سالمندان رقم می‌خورد.

فیلم نشان می دهد که چگونه اگر دو نسل پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و نوه‌ها یا کودکان در کنار یکدیگر قرار گیرند جنبه‌های مثبت زیادی برای هر دو گروه دارد و فضایی شاد و مثبت خلق می‌کند. فیلم علاوه بر این پیام های اجتماعی ارزنده همچنین فضایی شاد و سرگرم کننده دارد.

شبکه‌ی یک سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما