امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نوروز 1403 با رادیو قم

مشاهده ۱۴۵
۱۴۰۲/۱۲/۲۶- ۱۰:۰۲

رادیو قم با تدارک ویژه برنامه‌های زنده به استقبال نوروز 1403 می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو قم با ویژه برنامه‌های «هفت سین»، «لبخند ایرانی» و «صدای راهبران»، برای خانواده‌های قمی‌با موضوعات متنوع اجتماعی و نوروزی به استقبال نوروز 1403 میرود.

برنامه «هفت سین» که ویژه برنامه تحویل سال است با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادی همراه با معنویت در لحظات تحویل سال از ساعت 5 بامداد اولین روز فروردین 1403 به مدت 180 دقیقه با آیتم های متنوع، طنز و سرود و همچنین ارتباط با حرم مطهر حضرت معصومه سلام ا... علیها، مسجد مقدس جمکران، مشهد مقدس و شیراز میهمان مخاطبان استانی صدا خواهد بود.

برنامه «صدای راهبران» نیز که ویژه برنامه مشارکتی با اداره کل راهداری استان قم است و به حال و هوای سفرهای نوروزی و آداب و رسوم اقوام مختلف در نوروز میپردازد از 20 اسفند تا 10 فروردین از ساعت 10:30 به مدت 60 دقیقه از مجتمع های بین راهی در راه‌های مواصلاتی به استان قم تقدیم شنوندگان خواهد شد.

ویژه برنامه «لبخند ایرانی» هم که جنگ شاد نوروزی است و تولید صدای استان‌هاست و هر روز از یک استان پخش می‌شود از شبکه استانی صدای قم تقویت می‌شود که با بخش های متنوع شاد و طنز با هدف فراهم کردن فضای نشاط و شاد نوروزی هر روز از ساعت 9 صبح به مدت 90 دقیقه پذیرای شنوندگان شبکه صدای استانی قم است.

امتیاز شما