امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نوروز امسال هم بازی کن هم بخند

مشاهده ۱۴۶
۱۴۰۲/۱۲/۲۸- ۱۱:۱۱

«بازی خند» عیدانه ای دیگر از رادیو ایران است که از سه شنبه ۲۹ اسفند تا پنج شنبه 9 فروردین ساعت 16:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، زینب برومند تهیه کننده ویژه برنامه «بازیخند» گفت: از قدیم بازی جزء جدا نشدنی مهمانی‌ها و دورهمی‌های ما ایرانی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: بازی‌هایی که هدفشون برد و باخت و جایزه و رقابت نیست. بلکه فقط بهانه ای هستن برای شادی و خنده و معاشرت بیشتر خصوصا در ایام نوروز.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: ما مجموعه ای از این بازی‌ها را در «بازیخند» جمع کرده ایم.

برومند اضافه کرد: «بازیخند» مسابقه ای مفرح و سرگرم کننده بر پایه بازی‌های قدیمی و نوستالژیک است که با فضا سازی دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی گذشته در اعیاد نوروز و با تکیه بر شاد بودن و خندیدن با شعار «هم بازی کن هم بخند» پخش می‌شود.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: در این مسابقه است دو گروه با هم بازی می‌کنند. بازی‌هایی قدیمی و نوستالژیک که بیشتر در فضاهای خانوادگی در گذشته انجام میشد. هر گروه سرگروهی دارد که این سرگروه‌ها از بین هنرمندان طنز کشور انتخاب می‌شوند و باقی همبازی‌ها علاقمندان به حوزه صداسازی و دوبله هستند.

 گفتنی است اجرای این مسابقه بر عهده اردشیر منظم هنرمند نامدار است و سرگروه‌ها مصطفی حسینی و آرش میراحمدی هستند.

 این تهیه کننده رادیویی یادآور شد : مسابقه شاد «بازیخند» و با شعار «هم بازی کن هم بخند» از سه شنبه ۲۹ اسفند تا  پنج شنبه 9 فروردین ساعت 16:00 از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما