امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
رتبه سوم مشارکت بالای مردم استان در انتخابات
رتبه سوم مشارکت بالای مردم استان در انتخابات

صداوسیمای گلستان در مشارکت بالای گلستانی‌ها در انتخابات نقش راهبردی داشت

مشاهده ۱۳۱
۱۴۰۲/۱۲/۲۸- ۱۷:۰۰
تعداد بازدید:131

رئیس ستاد انتخابات گلستان کسب رتبه سوم مشارکت بالای مردم استان در انتخابات اخیر را مرهون بستر سازی مناسب رسانه استانی و تلاش های بی شائبه مدیر کل این مرکز دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در آستانه فرا رسیدن سال جدید، مراسم پایان سال و جشن سال جدید همراه با ضبط برنامه نوروزی در سالن اشراق با حضور مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان و خانواده بزرگ رسانه استانی برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل صدا و سیمای گلستان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران تاکید کرد: در ماههای اخیر در زمینه انتخابات در رسانه ملی، شاهد خلق یک حماسه بی نظیر بودیم.
رسول شکری نیا افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش های همه همکاران، صدا و سیمای گلستان در زمینه حجم و کیفیت تولیدات در شبکه‌های انتخاباتی در زمره استانهای پیشرو قرار گرفت.
وی گفت: در سایه همدلی و همراهی همه همکاران بخشهای مختلف، صدا و سیمای گلستان در اوج تلاش و فعالیت قرار داشته و در مسیر تحول رسانه ای در حال حرکت است.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان افزود : سال جدید سال تداوم تحول در بخشهای مختلف رسانه استانی خواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از این جشن رسانه استانی برای همکاران و با اشاره به اینکه در آستانه حلول سال جدید هستیم اظهار داشت: بواسطه درخشش بخشهای مختلف رسانه استانی در ماههای اخیر، انتظارات از این شبکه به اندازه شبکه‌های ملی و سراسری افزایش یافته است.

سید علی مهاجر افزود: در صدا و سیمای گلستان با مدیریت راهبردی مدیر کل مرکز یک جمع متحد و منسجم در بخشهای مختلف در حال فعالیت مستمر و رو به رشد هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: در سال های اخیر در سطح استانی با اتحاد و همدلی حاکم بر استان، گره‌ها و مشکلات قدیمی یکی پس از دیگری در حال حل شدن است.

تصاویر

امتیاز شما