امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های صداوسیمای سمنان به مناسبت روز قدس

مشاهده ۸۵
۱۴۰۳/۰۱/۱۴- ۱۲:۲۰

صداوسیمای استان سمنان به مناسبت یوم الله روز قدس با ویژه برنامه‌هایی این روز را گرامی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای این مرکز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با ویژه برنامه زنده " جمعه رهایی"  ضمن به تصویر کشیدن راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم استان با دعوت از کارشناسان سیاسی، ارتباط  تلفنی با ائمه جمعه و مسئولین استان، دعوت از خوانندگان و گرو ه‌های سرود از ساعت  9 الی 13 با مردم استان همراه خواهد بود.

این گزارش حاکی است صدای استان سمنان نیز در روز های چهار شنبه و پنجشنبه از ساعت 10 الی 11 ویژه برنامه زنده ای را با عنوان" همصدا با غزه " به تهیه کنندگی الهام صادقیان با موضوع روز قدس و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی این روز پخش خواهد کرد.

در روز جمعه نیز این برنامه از ساعت 9 الی 12  با بخش هایی چون دعوت از کارشناسان سیاسی، تلفن‌های مردمی و موسیقی و سرود،  برقراری ارتباط زنده با گزارشگران اعزامی‌به سراسر استان و انعکاس حضور مردم در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس از رادیو سمنان پخش خواهد شد.

تولید و انتشار"موشن گرافیک" ، "گزارش مردمی"، "نماهنگ" با موضوع غزه و فلسطین، تولید "پادکست گرافیک" شعر فلسطین اثر استاد علیرضا قزوه، برگزاری پویش "دعوت" و پویش "نقاشی" ویژه  دانش آموزان ذیل قرارگاه فضای مجازی استان، دریافت آثار مردمی (عکس و فیلم) از حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس و تهیه بسته‌های تصویری جهت پخش از شبکه استانی و انتشار در فضای مجازی، تولید "پوستر و عکس نوشت" مربوط به روز قدس و مسیرهای راهپیمایی و ... از تولیدات معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان سمنان به مناسبت رو جهانی قدس می‌باشند.

 

 

امتیاز شما