امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

هم صدا با مردم برای آزادی قدس

مشاهده ۷۸
۱۴۰۳/۰۱/۱۴- ۱۵:۴۳

صداوسیمای استان قم در روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌های «القدس لنا»، «الفتح» و «سلام بر قدس» همراه با مردم برای آزادی قدس همصدا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای نور 17 فروردین مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 9 صبح با ویژه برنامه زنده تلویزیونی «القدس لنا» به استقبال روز جهانی قدس می رود و سپس به پوشش راهپیمایی پر شور مردم قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تا مصلی قدس و سپس برگزاری نماز جمعه می‌پردازد.

سیمای نور همچنین روزهای 14، 15 و 16 فروردین هم با ویژه برنامه زنده تلویزیونی «الفتح» به تهیه کنندگی معصومه افراسیابی و اجرای حجت الاسلام احمد سیاحی به اهمیت روز قدس و نقش کشورهای مسلمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین میپردازد.

رادیو قم نیز از ساعت 9 صبح جمعه 17 فروردین با ویژه برنامه زنده رادیویی «سلام بر قدس» به تهیه کنندگی ناصر هاشمی و اجرای امیر حسین یاوری و ملیحه توکلی همصدا با مردم، روز جهانی قدس را گرامی می دارد و سپس به پوشش راهپیمایی مردم قم در این روز می‌پردازد.

لازم به ذکر است ویژه برنامه «سلام بر قدس» 15 و 16 فروردین هم به تهیه کنندگی طیبه رضوانی و اجرای قائم خانی از ساعت 10 تقدیم مخاطبان استانی رادیو قم می‌شود.

امتیاز شما