امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
پوشش رسانه ای تشییع پیکرجانباز شهید بازعلی شمس الدینی در کرمان از شبکه‌های خبر و استانی
پوشش رسانه ای تشییع پیکرجانباز شهید بازعلی شمس الدینی در کرمان از شبکه‌های خبر و استانی

پوشش رسانه ای تشییع پیکرجانباز شهید بازعلی شمس الدینی در کرمان از شبکه‌های خبر و استانی

مشاهده ۱۱۳
۱۴۰۳/۰۱/۱۸- ۱۰:۰۲
تعداد بازدید:113

شبکه استانی کرمان و خبر به پوشش مراسم تشییع پیکرجانباز شهید بازعلی شمس الدینی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیین تشییع و تدفین پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد «شهید بازعلی شمس الدینی از میدان شهید ابومهدی المهندس مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت گلزار شهدای کرمان برگزار شد. پیکر مطهر جانباز شهید بازعلی شمس الدینی در کرمان بر دستان مردم شهیدپرور دیار کریمان تشییع و از شبکه‌های خبر و استانی کرمان پخش شد.

در مراسمی‌ با حضور حجت الاسلام عرب‌پور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از پاسداران پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد شهید بازعلی شمس الدینی بر دستان مردم شهیدپرور و قدرشناس کرمان تشییع و در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت. جانباز ۷۰ درصد بازعلی شمس الدینی از استان کرمان پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از صدمات جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست.

بخشی از زندگی‌نامه این جانباز سرافراز که از زبان خود ایشان در کتاب در انتظار پرواز چاپ شده است...زمانی که جنگ علیه نظام مقدس اسلامی‌به وسیله استکبار شروع شد، با اولین پیام امام که هر کس می‌تواند سلاح بردارد و به جبهه‌ها بشتابد و اینکه جوانان جبهه‌ها را پر کنند، من هم به عنوان یک تکلیف از سال ۱۳۶۱ به سپاه مراجعه کردم. آن موقع پذیرفتن عضو در سپاه از بین بچه‌های عشایر به سادگی انجام می‌شد و من قبل از حضور در جبهه به عضویت سپاه درآمدم. شش ماه دوره آموزشی را طی کردم و با انواع فنون نظامی، آموزش سلاح و تاکتیک آشنا شدم. پس از پایان آموزش مدتی را در کارهای اجرایی انجام وظیفه کردم و در اوایل سال ۱۳۶۳ به عنوان سپاهی عازم منطقه جنگی شدم. در قرارگاه لشکر ثارالله در یکی از گردانها ابتدا به عنوان فرمانده دسته، سپس باعنوان فرمانده گروهان انتخاب شدم و در عملیات کربلای یک شرکت کردم. این عملیات در تیرماه سال ۱۳۶۳ آغاز شد.

امتیاز شما