امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

رسانه ملی سفیران امید در بین مردم

مشاهده ۷۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۱- ۱۱:۴۵

سرپرست مدیریت شعب بانک سپه منطقه گلستان و هیئت همراه با حضور در صدا و سیمای گلستان با شکری نیا مدیر کل این مرکز در خصوص تعامل و همکاری بیشتر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این نشست مدیر کل صدا و سیمای گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، بانک‏ها را موتور سرمایه دانست و گفت: اقتصاد ایران بر مبنای بانک‎ محوری پایه‎گذاری شده و فضای کسب و کار نیز به شدت وابسته به منابع بانکی است.

شکری نیا افزود: دولت برای حمایت از جهش تولید با مشارکت مردم، ایجاد اشتغال و بالا بردن توان تولید پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را در برنامه دارد و رسانه ملی و استانی آمادگی لازم برای برنامه سازی و اطلاع رسانی را در دستور کار خود دارد.

وی گفت: بانک‏ها با تخصیص اعتبارات مناسب و نظارت بر استفاده صحیح آن در محل اعتبار می ‏توانند به پویایی بیشتر اقتصاد کمک کرده و صدا و سیما با بانک‏ها در ایجاد اشتغال پایدار همکاری می‏کند.

مدیرکل صدا و سیما با تأکید بر اهمیت فراهم‌سازی زمینه‌های توسعه‌ای کشور اظهار کرد: بانک‌ها جزو مهم‌ترین نهادهای توسعه‌ای کشور محسوب می‌شود لذا باید در کنار خدماتی که ارائه می‌دهند به بنگاه‌های بخش خصوصی کمک کرده و مشارکت مردم را با اتخاذ برنامه‌های مختلف، توسعه و گسترش دهند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه این نشست سرپرست مدیریت شعب بانک سپه منطقه گلستان از رسانه ملی به عنوان سفیران امید یاد کرد و ضمن تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیر کل صدا و سیمای گلستان با این بانک از همکاری هر چه بیشتر سرپرستی بانک سپه با صدا و سیمای استان خبر داد.

خان احمدی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و توسعه استان از الویت های مهم بانک سپه است افزود: رسانه ملی می تواند فعالیت بنگاههای اقتصادی همچون بانکها را به بهترین شکل معرفی کند و خواستار مشارکت بیشتر اطلاع رسانی مطلوب شد.

وی از همکاری خوب رسانه در پوشش فعالیت بانکها  تقدیر کرد و اظهار داشت: در رونق دوباره واحدهای  تولید رسانه ملی می تواند نقش بسزایی داشته باشد و تحقق شعار سال در پرتو بسیج همت ها، بسیج سرمایه‌ها و بسیج ابتکارات میسر می‌شود و رسالت صدا و سیما در حوزه بسیج ابتکارات سنگین تر از همیشه است.

تصاویر

امتیاز شما