امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
انعکاس رسانه ای شد؛
انعکاس رسانه ای شد؛

مراسم تشییع پیکر پاک ام الشهداء دوران دفاع مقدس گلستان

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۳/۰۱/۲۵- ۱۳:۲۱

پیکر پاک ام الشهداء استان گلستان شهیدان بهمنی نژاد در گرگان تشییع و تدفین شد و از شبکه‌های استانی و سراسری بطور زنده و مستقیم پوشش داده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای گلستان به طورویژه مراسم تشییع و تدفین مادر سه شهید دوران دفاع مقدس را به مدت 60 دقیقه به سمع و نظر مخاطبان همیشه همراه ایران اسلامی رساند و همچنین صدای گلستان 30 دقیقه از برنامه‌های خود را به طور زنده به این مراسم باشکوه و مردمی اختصاص داد.

مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان بهمنی نژاد از حسینیه عاشقان ثارالله گرگان با حضور پر شور مردم شهیدپرور و مسئولان به سمت امامزاده عبدالله (ع) برگزار شد. 

مرحومه حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر گرانقدر شهیدان حجت الله، نعمت الله و هادی بهمنی نژاد پس از صبری زینب گونه در فراق فرزندان شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.

پیکر این بانوی فداکار، امروز بر دوش مردم متدین و شهیدپرور گرگان پس از طواف در بارگاه امامزاده عبدالله (ع) و اقامه نماز میت به امامت حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در جوار فرزندان شهید و همسرش تدفین و آرام گرفت.

فرزندان شهید ایشان نعمت الله ۱۷ فروردین ۱۳۶۰ در تنگه چذابه بر اثر اصابت ترکش خمپاره، حجت‌الله ۱۱ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره و هادی بهمنی‌نژاد برادر کوچکتر ۲۵ تیر ۱۳۶۶ در روستای مجن شاهرود هنگام آموزش نظامی‌بر اثر اصابت گلوله به قلبش به درجه شهادت نائل آمد و به برادران شهیدش پیوست.

نماینده ولی فقیه در گلستان، علی‌محمد زنگانه استاندار و جمال اسدی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان به همراه جمع کثیری از مدیران این استان در پیام‌های جداگانه درگذشت این مادر شهید را تسلیت گفتند.

امتیاز شما