امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس رسانه ای آیین افتتاح طرح ماهر در مدارس ابتدایی از شبکه استانی

مشاهده ۱۰۳
۱۴۰۳/۰۱/۲۷- ۰۹:۲۷

طرح ماهر «مهارت آموزی هلال احمر» "هر مدرسه یک کانون مهارت آموزی " در مدارس ابتدایی استان کرمان افتتاح واز شبکه استانی پوشش رسانه ای داده شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، طرح ماهر« مهارت آموزی هلال احمر»  هر مدرسه یک کانون مهارت آموزی در مدارس  ابتدایی استان کرمان در راستای افزایش سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان، والدین و فرهنگیان با مهارت آموزی افتتاح شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح این طرح خاطر نشان کرد: مهارت‌آموزی و مهارت‌افزایی از رویکردهای اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است تا دانش‌آموزان در تمام حوزه‌ها اعم از مهارت‌های شغلی، هنری، ورزشی و اجتماعی به میزان لازم تحت آموزش قرار گیرند.

رضایی از راه‌اندازی کانون‌های دانش‌آموزی هلال احمر، تربیت و آموزش مربیان و آموزش دانش‌آموزان و والدین به عنوان گام‌های اجرایی این طرح نام برد و افزود: با همکاری مدرسان و مربیان هلال احمر در ابتدا مراقبین سلامت، رابطین بهداشت، مربیان پرورشی و مشاورین مدارس تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در مرحله بعد اجرای طرح ماهر مدرسان آموزش دیده در سطح مدارس سرفصل‌های مشخص شده را به دانش‌آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم و خانواده‌های آنان انتقال می‌دهند.

امتیاز شما