امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

31 هزار پیام به 162 رسید؛ فوتبالی‌ها در صدر

مشاهده ۲۱۵
۱۴۰۲/۱۱/۲۲- ۱۶:۴۲

در بازه زمانی 10 تا 17 بهمن‌ 31 هزار و 56 پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان(162) به ثبت رسیده است که شامل 15 هزار و 767 پیام صوتی، 6660 پیام تلفنی و 8629 پیامک می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، دو، آی­‌فیلم، ورزش و یک دارای بیش‌ترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها موضوعات و برنامه‌های مختلفی را دربر می‌گرفته‌ است.

از میان برنامه‌های شبکه سه سیما برنامه «فوتبال برتر» و سریال «سرزمین مادری»، شبکه دو سیما برنامه‌های «پاورقی» و «صبحانه ایرانی»،  شبکه آی­‌فیلم پخش سریال‌های جذاب، متنوع و سرگرم‌کننده به‌ویژه سریال «پایتخت»، شبکه ورزش ویژه‌برنامه «جام آسیا 2023» و شبکه یک سیما برنامه «جریان» و سریال «مستوران» بیش‌ترین سهم برنامه‌های تلویزیونی را در پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه 162 به خود اختصاص دادند.

مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه «فوتبال برتر»، شامل تشکر از پوشش مسابقات «جام آسیا 2023» و تبریک به مناسبت پیروزی تیم ملی در مقابل تیم فوتبال ژاپن در این مسابقات و مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره سریال «سرزمین مادری»، شامل تشکر از محتوای جذاب و تاریخی، فیلم‌نامه قوی، بازی خوب بازیگران و همچنین تشکر از کارگردان و عوامل سریال بوده‌است.

مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه«پاورقی»، شامل تشکر از محتوای جذاب، روشنگرانه، آگاهی‌بخش و آموزنده و اجرای مجری و همچنین تشکر از عوامل و افزایش مدت زمان پخش برنامه بود.

مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه«صبحانه ایرانی»، شامل تشکر از بخش‌های مفید و متنوع، محتوای جذاب و آموزنده، اجرای مسلط و پرنشاط مجریان و حضور مهمانان شایسته در برنامه، مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره شبکه آی‌‌فیلم، تشکر از پخش سریال‌های جذاب، متنوع و سرگرم‌کننده به‌ویژه سریال«پایتخت» با توجه به محتوای طنز، جذاب و خانوادگی و درخواست پخش ‌فصل‌های بعدی سریال بوده‌است.

مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره برنامه«جریان»، شامل تشکر از حضور مهمانان شایسته، محتوای جذاب و روشنگرانه و اجرای توانمند مجری برنامه، مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره سریال«مستوران»، شامل تشکر از محتوای جذاب  و سرگرم‌کننده و بازی خوب بازیگران سریال و مهم‌ترین محورهای نظرات مخاطبان درباره ویژه‌برنامه «جام آسیا 2023»، شامل تشکر از محتوای جذاب و سرگرم‌کننده و اجرای توانمند آقایان خیابانی و توتونچی بوده‌ است.

 

امتیاز شما