امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

# کرونا_ را _شکست _ می‎دهیم

مشاهده ۸۵۳
۱۳۹۸/۱۲/۰۷- ۱۱:۵۸

با هدف هم‎رسانی اخبار مرتبط با بیماری کرونا شبکه سلامت و وزارت بهداشت، «# کرونا _را_ شکست _می‎دهیم» را به راه انداختند.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، سهیل سلیمانی تهیه‎کننده برنامه «مثبت سلامت» با اعلام این خبر گفت: شبکه سلامت سیما به منظور اطلاع‎رسانی و آموزش راهکارهای مقابله با ویروس کرونا علاوه بر آنتن، شبکه فضای مجازی را نیز به خدمت گرفته است.

وی تاکید کرد: «هشتک کرونا _را_ شکست _می‌دهیم» جمله‎ای است که برای رسیدن به نتیجه مطلوب انتخاب شده است و ما با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تلاش می‌کنیم تا به بهترین نحو ممکن اخبار دقیق و شفاف را به اطلاع عموم برسانیم.

پخش روزانه بیش از 150 دقیقه برنامه در شبکه سلامت از دیگر مطالبی بود که علیرضا سلیمانی به آن اشاره کرد و افزود: «مثبت سلامت» به عنوان ام سی شبکه به ما این امکان را می‎دهد، که در فواصل برنامه‌ها اطلاعات و اخبار مفیدی در اختیار بینندگان قرار دهیم.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته علاوه بر افزایش تعداد دفعات برنامه زمان آن نیز اضافه شده و این فرصت برای دوستان ما در وزارت بهداشت بسیار مغتنم بوده است.

تهیه‎کننده برنامه «مثبت سلامت» از راه‎اندازی صفحه‎ای در اینستاگرام به آدرس @we.defeat.corona خبر داد و افزود: در این صفحه علاوه بر راه‌های پیگیری انیمشن‌های آموزشی نیز قابل مشاهده است. همچنین صفحه اینستاگرام برنامه «مثبت سلامت» همچنان در اختیار بینندگان است تا با ارسال پیام و سوالات ما را در مسیر یاری کنند.

سلیمانی افزود: در هر بخش ما از یکی از متخصصان خوب کشورمان دعوت می‌کنیم تا مطالبی را در زمینه مقابله با ویروس کرونا توضیح دهند. حرف مشترک تمامی مسئولان و متخصصان این است که اخبار این بیماری را از منابع موثق دریافت کرده و از شایعه‎سازی پرهیز کنند.

امتیاز شما