امروز يك شنبه  ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

در کمال خونسردی به تماشای شبکه نمایش بنشینید

مشاهده ۷۲۳
۱۳۹۹/۰۲/۰۳- ۱۲:۴۲

شبکه نمایش برای گرامیداشت سیامک شایقی(کارگردان، تهیه کننده، فیلم نامه نویس و منتقد سینمای ایران)، فیلم سینمایی «در کمال خونسردی»، به کارگردانی او را جمعه ۵ اردیبهشت ماه پخش می‌کند‌.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه برای گرامیداشت سیامک شایقی (کارگردان، تهیه‎کننده، فیلم‌نامه‎نویس و منتقد سینمای ایران)، فیلم سینمایی «در کمال خونسردی»، به کارگردانی او را در ساعت ۱۳ جمعه ۵ اردیبهشت ماه پخش می‌کند‌.
«در کمال خونسردی» به کارگردانی سیامک شایقی و نویسندگی اصغر عبداللهی، فریدون جیرانی و سیامک شایقی محصول سال ۱۳۷۳ است و داستان یک وکیل را به نمایش می‎گذارد که به تازگی همسرش را در یک حادثه اتومبیل از دست داده و در صدد است دفتر وکالتش را تعطیل کند که با پرونده پیچیده و پر از راز و رمز یکی از دوستان قدیمی‌اش با نام «شهباز» روبه‎رو می‌شود.
ابوالفضل پور عرب، آتیلا پسیانی،آتنه فقیه نصیری، غلامحسین لطفی و سیامک اطلسی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
سیامک شایقی، متولد ۱۳۳۳ آبادان،فارغ التحصیل کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما (دانشگاه صداوسیمای فعلی) بود که فعالیت سینمایی را به عنوان کارگردان فنی در تلویزیون آغاز کرد و پس از سال‎ها فعالیت در تلویزیون و سینما در ۲۷ فروردین ماه امسال در سن ۶۶ سالگی بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.

امتیاز شما