امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه های شبکه الکوثر در سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی

مشاهده ۳۸۸
۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۱۴:۳۶

شبکه الکوثر به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان، با ویژه برنامه «سید الشهداء المقاومه» که کاری از گروه سیاسی است، نخستین سالگرد این بزرگ مردان را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ناصر اشک ریزحق تهیه کننده و کارگردان این ویژه برنامه‌ است که به مدت ده شب از شبکه الکوثر پخش خواهد شد. در این برنامه‌ گفت و گو محور کارشناسان بلند پایه کشوری و لشگری حضور می یابند. مهمانان این برنامه‌ها عبارتند از: حجت الاسلام ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، دکتر امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی، دکتر افقهی کارشناس و مفسر سیاسی منطقه و حوزه مقاومت، سردار جعفری از همراهان و همرزمان سردار شهید، دکتر مومنی راد استاد حقوق بین الملل دانشگاه شهید بهشتی، ناصر ابوشریف نماینده سازمان جهاد اسلامی فلسطین در تهران، دکتر کنعانی کارشناس سیاسی حوزه عراق، دکتر مرندی کارشناس سیاسی حوزه آمریکا و سلیم المنتصر وارزقی کارشناس حوزه عراق.
تحلیل استراتژی منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و نقش سردار شهید «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس»، موضوع فلسطین و نقش سردار، موضوع یمن، چگونگی حمایت و همکاری استراتژیک جبهه مقاومت، بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی و همراهان، شهادت سردار و واکنش مردم ایران، جهان اسلام و سایر کشورها، تشییع با شکوه و بی نظیر سردار «قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» و بازتاب جهانی آن، عراق و کمک های ایران در جنگ علیه داعش و افراطی گری، سوریه و پیدایش داعش و حضور سردار «سلیمانی» و مکتب «قاسم سلیمانی» از موضوعات بررسی این برنامه به شمار می آیند.
مرور زندگی نامه سردار سلیمانی از تولد تا شهادت، پخش تحلیل مطبوعات و خبرگزاری‌ های مختلف جهان از شهادت و تاثیر گذاری سردار در مواجهه با تروریسم سازمان یافته، پخش بازتاب تشییع پیکر شهدا، پخش سخنرانی‌ های مختلف سردار شهید به مناسبت های مختلف، پخش موشن گرافیک با موضوع حضور سردار در عملیات های مختلف، آیتم گزارش از مردم تهران درباره سردار و علاقه مردم به ایشان، پخش گزارش های زنده و مستقیم از کرمان و گلزار شهدای آن شهر و گفت و گو و مصاحبه با مردم در رابطه با سردار شهید سلیمانی از دیگر بخش های ویژه برنامه «سید الشهداء المقاومه» هستند.
علا رضایی مجری این برنامه 10 قسمتی است که از 10 دی تا 20 دی از شبکه الکوثر پخش می‌شود.

امتیاز شما