امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

بزرگداشت نخستین یادواره شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهان در رادیوهای برون مرزی

مشاهده ۲۵۳
۱۳۹۹/۱۰/۰۶- ۱۴:۳۹

به مناسبت نزدیک شدن به نخستین یادواره شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان، رادیوهای اداره کل اروپا و آمریکا معاونت برون مرزی صداوسیما ویژه برنامه‌ هایی تدارک دیده اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اداره کل اروپا و آمریکای معاونت برون مرزی مشتمل بر 6 رادیو و وب سایت برای پخش به زبان‌ های مختلف در مناطق اروپا، آمریکا و جهان فعال هستند.
رادیو هایی به زبان‌ های آلمانی، انگلیسی، آلبانیایی، روسی، ایتالیایی و اسپانیایی همراه با صفحات مجازی متعلق به خود برای مخاطبان و دنبال کنندگان، اخبار و برنامه‌ های مختلفی در این ایام پخش و بارگذاری می‌ کنند.
از اهم اقدامات مشترک این رادیوها به صورت روزانه می توان به تولید و پخش برنامه ای با موضوع بیانات مقام معظم رهبری در باره شهادت «سردار سلیمانی» در خلال برنامه‌های روزانه، تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی با ساختار کلامی در خصوص خدمات و اقدامات ارزنده «سردار دل ها» و جهاد و مبارزاتش با داعش و افراطی گری در ایران و منطقه، تولید و پخش برنامه‌هایی گفت و گو محور و دعوت و انجام مصاحبه با کارشناسان و مفسران حوزه‌های متفاوت به عنوان مهمان برنامه در شرح اقدامات موثر سردار شهید، اختصاص بخش های مختلف خبری روزانه و شبانگاهی به پوشش اخبار از مراسم و مناسبت های مختلفی که به این منظور در شهرهای مختلف ایران، عراق و کشورهای همجوار برگزار می‌شود، اشاره کرد.
راه اندازی و بارگذاری آلبوم و گالری عکس و ویدئو در سایت و فضای مجازی نیز از دیگر تدارکات این رادیوها به شنار می آیند.
همچنین پخش ویژه برنامه‌هایی در قالب مستند رادیویی درباره شخصیت حاج قاسم سلیمانی و گفت و گو با مقامات لشگری و کشوری و همرزمان سردار شهید درباره اقدامات و نقش آن شهید در حذف جغرافیای داعش از منطقه هم از دیگر برنامه‌های ویژه این رادیوهای برون مرزی هستند.
رادیوهای اداره کل اروپا و آمریکای معاونت برون مرزی بر روی موج کوتاه و FM، ماهواره و گیرنده‌ های دیجیتال و نیز تارنمای www. Parstoday.com و صفحات اینستاگرام و توئیتر این رادیو ها فعال هستند.

امتیاز شما