امروز جمعه  ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک رادیو ایران برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مشاهده ۲۲۸
۱۳۹۹/۱۱/۰۸- ۱۰:۱۶

ویژه برنامه های«صبح انقلاب»، «روز خوب پیروزی»، «دستاورد»، «گلبانگ پیروزی»، «خانواده ای به نام ایران» و ... در دهه فجر انقلاب اسلامی، شنوندگان رادیو ایران را همراهی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه«چهل و دوسالگی انقلاب» در دهه فجر هر روز ساعت 12:40 از گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران روی آنتن می رود.

  ویژه برنامه «صبح انقلاب» جایگزین برنامه«سلام صبح بخیر» رادیو ایران می‌شود که هر روز از ابتدای دهه فجر ساعت ۶:۳۵ پخش می‌شود. این ویژه برنامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و دو ساله اخیر می‌ پردازد و سعی می‌ کند در قالب یک برنامه صبحگاهی بانشاط، گوشه‌هایی از پیشرفت‌ کشور را در عرصه‌های مختلف به گوش شنوندگان برساند.

«دستاورد» نیز عنوان ویژه برنامه‌ای از گروه دانش و اقتصاد این شبکه رادیویی است که دستاوردهای علمی و اقتصادی انقلاب اسلامی را مرور می‌کند.

همچنین در این ایام ویژه برنامه«خانواده ای به نام ایران» جایگزین برنامه«خانه و خانواده» می‌ شود که به مرورِ سهم شهرهای مختلف ایران در پیروزی انقلاب اختصاص دارد.

برنامه پرمخاطب«کافه هنر» کاری از گروه فرهنگ و ادب رادیو ایران، نیز به صورت ویژه جشنواره‌ های فجر را منعکس می‌کند و برنامه«حوض نقره» هم به طور اختصاصی به رویدادهای سینمایی و جشنواره فیلم فجر می‌ پردازد.

رویکرد برنامه‌سازی در دهه فجر، ایجاد نشاط و برگزاری جشن‌ های رادیویی است که علاوه بر برنامه‌های «صبح جمعه با شما»، «کوی نشاط» و «یک دو صدا»، برنامه«ساعت خنده» نیز از روز 12 بهمن به جدول پخش رادیو ایران اضافه می‌ شود.

ویژه برنامه‌های «گلبانگ پیروزی» و «روز خوب پیروزی» روز 22 بهمن از ساعت 9 صبح، به پوشش زنده جشن‌های این روز اختصاص دارد و گروه اجتماعی رادیو ایران تلاش می‌کند با بهره‌گیری از ظرفیت ایرانیاران رادیو ایران، حال و هوای کل کشور را در روز پیروزی انقلاب به مخاطبان منتقل کند.

امتیاز شما