امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب در صدا و سیمای گلستان

مشاهده ۴۰۸
۱۳۹۹/۱۱/۰۸- ۱۰:۳۹

صدا و سیمای مرکز گلستان همچون سال های گذشته ویژه برنامه‌ های متعددی را برای جشن انقلاب تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی سانه ملی، سیمای مرکز گلستان با ویژه برنامه«میدان انقلاب» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید‌روح الله بنی عقیل، در 12 قسمت 55 دقیقه ای به استقبال دهه فجر می رود. این برنامه با آیتم های دعوت از تاریخ نگار انقلاب، غلامرضا خارکوهی، خیابان انقلاب، برگ هایی از تاریخ، جاودانه‌ های انقلاب، موشن گرافی درخصوص گام دوم انقلاب، نمایش طنز، گروه سرود  و نقالی دانش آموزی، مسابقه بزنگاه و تشخیص تصویر و ... ، ساعت 21 روی آنتن می رود.

سیمای مرکز ویژه برنامه«مهر وطن»را به تهیه کنندگی و کارگردانی سید روح ا... بنی عقیل ، برای روز 22 بهمن از ساعت 8:30 تدارک دیده است.

سایر برنامه‌های روتین شبکه گلستان نیز با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه رادیویی«دستاورد های انقلاب» در 10 قسمت 60 دقیقه ای، با حضور فرمانده‌هان و مسئولان استانی به موضوع افتتاح پروژه‌های دهه فجر اختصاص دارد. در ویژه برنامه«یک روز یک خاطره» رادیو گلستان، پیشکسوتان و افراد انقلابی که در پیروزی انقلاب نقش پررنگی داشتند، به بیان خاطرات آن روزها می‌پردازند.

همچنین 5 مستند با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی، در دهه فجر از رادیو گلستان شنوندگان را همراهی می‌کند. برنامه«دختر کوی انقلاب» با بانوان کارآفرین استان درخصوص موفقیتشان گفت و گو می‌کند.

ویژه برنامه رادیویی«طلوع فجر» به تهیه کنندگی شاکری نژاد، روز 22 بهمن از 8:30 صبح به مدت 3 ساعت به تهیه کنندگی شاکری نژاد، جشن روز پیروزی انقلاب را پوشش می دهد.

بسته‌های کوتاه با محور فرمایشات رهبر معظم انقلاب و حضرت امام(ره)درباره انقلاب اسلامی، مینی فیچر حوادث انقلاب در استان، افکت  و موسیقی، پادکست «مقایسه انقلاب ایران با جهان» و ... از دیگر تمهیدات صدا و سیمای گلستان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

ویژه برنامه«سایرایار اولکام» روز 22 بهمن از ساعت 15:00 به مدت 120دقیقه، با آیتم های کلام رهبری، گزارش مردمی، سرود های حماسی و ... روی آنتن رادیو ترکمنی برونمرزی مرکز می رود. ویژه برنامه «داستان شب» نیز با زبان ترکمنی با موضوع انقلاب، در 5 قسمت 30 دقیقه ای برای شنوندگان داخل و خارج از ایران پخش می‌ شود. رادیو ترکمنی برونمرزی ویژه برنامه «انقلاب شکوهمند» را 22 بهمن ساعت 8 تا 12 تقدیم مخاطبان می‌کند.

4 گفت و گوی ویژه خبری هر کدام به مدت 25 دقیقه، 4 مستند خبری، 8 گزارش تولیدی رادیویی و تلویزیونی،  12 گزارش خبری متعدد در قالب سیاسی، عمرانی، اقتصادی و ... با موضوع  شکوه 42 سالگی انقلاب و بارگذاری در صفحه خبرگزاری صدا و سیما، پوشش کلیه رویدادهای دهه فجر در سطح استان  ... از برنامه‌های معاونت خبر صدا و سیمای گلستان به این مناسبت است.

امتیاز شما