امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شبکه استانی کرمان

مشاهده ۲۱۶
۱۴۰۰/۰۲/۳۰- ۱۱:۱۰

صدا و سیمای کرمان به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، برنامه‌های متنوعی پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این مناسبت در سیمای استانی کرمان، برنامه «زندگی زیباست» به مدت 60 دقیقه در قالب پلاتو، مبحث کارشناسی، بخش هنری، کلیپ، سرود و گزارش ارتباط با دزفول در روز سوم خرداد ساعت 10 پخش می‌شود.

برنامه«شب‌های کرمان» هم به مدت 60دقیقه با دعوت از میهمانان خاصی که در فتح خرمشهر حضور داشته اند (از نیروهای مسلح سپاه یا ارتش)، گزارش از رژه موتوری و غبار روبی گلزار شهدا در شب‌های دوم وسوم خرداد ساعت 21 تقدیم مخاطبان می‌شود.

در حوزه صدا هم برنامه «کرمان سلام» با بخش‌های گزارش، کارشناسی، موسیقی بی کلام و باکلام و مطالب متنوع و ارتباط با گزارشگر مستقر در خرمشهر به مدت ۹۰دقیقه به صورت زنده در روز سوم خرداد روی آنتن می‌رود. برنامه «کرمان سلام» به تهیه کنندگی مهین ایران نژاد و گویندگی آرزو لطفی تولید می‌شود. 

«مفشو» برنامه دیگری است که به تهیه کنندگی عباس جهانشاهی و گویندگی محمد برزگر به صورت زنده در روز دوم خرداد پخش می‌شود. این برنامه در قالب بخش‌های متنوعی که در نظر گرفته سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی می دارد. 

برنامه «تنفس» هم به تهیه کنندگی و نویسندگی بهارک بقایی و گویندگی پروین احمدی در سه بخش ۱۵دقیقه ای در فواصل برنامه‌های رادیو در روز سوم خرداد از صدای مرکز کرمان پخش می‌شود. 

از جمله اقدامات معاونت اطلاعات و اخبار مرکز کرمان به این مناسبت می‌توان به تهیه گزارش از فتح خرمشهر، تهیه VC از حماسه سوم خرداد، پوشش مراسم مربوط به این ایام در صورت مجوز دادن ستاد کرونا و بارگذاری در سایت و کانال خبرگزاری اشاره کرد.

معاونت فضای مجازی مرکز کرمان نیز با تولید و پخش مستند کوتاه «نماد استقامت»، مجموعه انیمیشن «دولخ» (گردو خاک) در 2 قسمت، کلیپ تصویری شهر خدا، کلیپ تصویری «بانگ مقاومت و پیروزی»، پوستر و استوری ویژه و پادکست گرافی مرد میدان به موضوع سوم خرداد می‌پردازد.

 

امتیاز شما