امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

اقناع مردم برای مشارکت، مهم‌ترین ثمره برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها

مشاهده ۷۱۷
۱۴۰۰/۰۳/۰۹- ۰۰:۳۲

در سومین روز تبلیغات نامزدها در رادیو و تلویزیون سعید جلیلی در برنامه «رئیس‌جمهور (با دوربین)» برای مردم ایران از برنامه‌هایش برای ریاست جمهوری گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نامزد شماره 17 در برنامه‌های انتخاباتی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بر نقش پررنگ رسانه در مشارکت مردم تصریح کرد و گفت: جدا از اینکه چه کسی رئیس‌جمهور دوره سیزدهم شود عملکرد صداوسیما در انعکاس نگاه نامزدها و بیان آرا و اندیشه‌هایشان ستودنی است.

وی افزود: در این دوره به علت محدودیت کرونا امکان سفرهای استانی و ارتباط نامزدها با مردم برای من وجود ندارد اما برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در صداوسیما مهم‌ترین تریبون برای ما است تا با مردم ایران صحبت کنیم.

جلیلی پس از ضبط دومین برنامه تبلیغاتی خود در استودیوی شماره 13 ساختمان تولید سیما تصریح کرد: اقناع مردم برای مشارکت و انتخاب اصلح، مهم‌ترین ثمره برنامه‌های تولیدی و زنده صداوسیماست که در این چند روز شاهد آن بودم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به امکاناتی نظیر ویدئو وال در این استودیو گفت: این یک فرصت است که در اختیار نامزدها برای بیان برنامه‌هایشان قرار داده‌شده است؛ من همراه خودم تعدادی تصاویر آورده بودم تا در بیان برنامه‌هایم از آن استفاده کنم که امکان نمایش آن‌ها فراهم نشد اما امکانات موجود کاملاً در خدمت هر چه‌بهتر ارائه دادن برنامه‌ها بود.

گفتنی است این برنامه دوشنبه 10 خرداد ساعت 19:15 از شبکه یک سیما روانه آنتن می‌شود.

 

امتیاز شما