امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

از «سوگ نور» تا «مرثیه آفتاب» در شبکه استانی کرمان

مشاهده ۲۴۸
۱۴۰۰/۰۳/۱۱- ۱۱:۵۴

صدا و سیمای کرمان در سالگرد ارتحال معمار بزرگ انقلاب اسلامی در قالب ویژه برنامه‌های مختلف سوگواران امام خمینی (ره) را همراهی می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به این مناسبت سیمای استانی کرمان ویژه برنامه «سوگ نور» را متشکل از مباحث کارشناسی، تواشیح، مداحی، روایت خلاصه ای از زندگی و وصیت نامه امام خمینی (ره)، ارتباط تلفنی با یاران نزدیک امام و ارتباط پیامکی با مخاطبان تولید می‌کند. این برنامه 13 و 14 خرداد به مدت 45 دقیقه ساعت 21  از سیمای استانی کرمان پخش می‌شود. ویژه برنامه «هوای حرم» هم در روز 15خرداد به صورت زنده و با قسمت های  مختلفی مثل کلام بنیان گذار انقلاب اسلامی، کلام مقام معظم رهبری، پخش قسمتی از وصیت نامه امام راحل، مداحی، مباحث کارشناسی، معرفی کتاب و وله‌های متنوع به مدت 45 دقیقه از ساعت 21 تقدیم مخاطبان سیمای کرمان می‌شود. همچنین این شبکه استانی در برنامه‌های «گفت و گوی ویژه»، «زندگی زیباست»،  «تازه شو»، «ره عشق» و «تکاپکا» به تبیین اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) می‌پردازد.

رادیو استانی کرمان هم در ویژه برنامه «مرثیه آفتاب» مخاطبانش را در 14 خرداد همراهی می‌کند. این برنامه در قالب گزارش، مباحث کارشناسی و گزارش از شخصیت حضرت امام (ره)، به مدت 60دقیقه از ساعت 18 روی آنتن می رود. «گفت و گوی ویژه» دیگر برنامه این شبکه رادیویی است که با بخش های کارشناسی، آنونس، بسته‌های صوتی با موضوع رهبری امام خمینی (ره) و ولایت پذیری از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای، به مدت 55 دقیقه از ساعت 7:5 صبح روز چهاردهم خرداد پخش می‌شود.

برنامه «نسیم شرق» نیز با اجرای مشترک استان‌های کرمان، سیستان وبلوچستان و خراسان جنوبی با بخش های موسیقی‌های مناسبتی، آنونس، بسته‌های صوتی کوتاه، گزارش از سه استان با میزبانی خراسان جنوبی به مدت 90 دقیقه ساعت 17:30 پخش می‌شود.

معاونت خبر و فضای مجازی هم با پخش گزارش هایی درباره سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و پخش مراسم های ویژه این روز، تهیه VC از قیام 15 خرداد و سالگرد رحلت حضرت امام (ره)، بارگذاری خبرهای مربوط به این ایام در سایت و کانال خبرگزاری صدا و سیما، پخش مستند کوتاه «امام امت»، تهیه پوستر و استوری ویژه، پادکست گرافی راه پیروزی، کمیک موشن خط شکن و کمیک موشن جام زهر و بارگذاری برنامه‌های سیما و صدا در صفحه وب سایت مرکز به این دو رویداد تاریخی می‌پردازد.

امتیاز شما