امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تسریع در روند تکمیل ساختمان جدید صدا و سیمای کرمان

مشاهده ۲۰۶
۱۴۰۰/۰۳/۱۱- ۱۲:۰۴

برای تکمیل طرح ساختمان جدید صدا و سیمای کرمان یکصد میلیارد تومان دیگر نیاز است که بر اساس مفاد تفاهم نامه به صورت مساوی به وسیله سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی و صدا وسیما در دوسال آینده تأمین خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در بازدید از ساختمان جدید صدا و سیمای کرمان با اشاره به امضای تفاهم نامه‌های منعقد شده بین این سازمان و شبکه استانی کرمان اظهار داشت: تاکنون ۱۲میلیارد تومان برای این طرح تخصیص یافته است. رودری افزود: برای تکمیل این طرح یکصد میلیارد تومان دیگر نیاز است که بر اساس مفاد تفاهم نامه به صورت مساوی به وسیله سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی و صدا و سیما در دو سال آینده تأمین خواهد شد. وی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه ای دیگر، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پوشش دیجیتال روستاهای استان نیز اختصاص می یابد. علیرمضانی، مدیر کل صدا و سیمای کرمان هم با اشاره به ضروری بودن احداث ساختمان جدید برای صدا و سیمای استان، تسریع در اختصاص اعتبار برای تکمیل این ساختمان را خواستار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیر کل صدا و سیمای کرمان همچنین در نشستی به تبیین همکاری‌های دو جانبه برای اجرایی شدن سند آمایش سرزمینی استان پرداختند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این نشست از سند آمایش سرزمینی استان به عنوان نقشه راه توسعه در زمینه‌های مختلف یاد کرد و افزود: بر اساس این سند در افقی ۱۵ ساله باید شاخص های متعدد استان رشد و ارتقا یابد. رودری افزود: صدا و سیمای کرمان در موضوع تبیین ابعاد مختلف آمایش سرزمینی اطلاع رسانی به آحاد جامعه نقش بسزایی دارد. مدیر کل شبکه استانی کرمان هم در این نشست از تشکیل کمیته ای مشترک متشکل از کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و برنامه سازان صدا وسیمای کرمان با موضوع آمایش سرزمینی استان خبر داد. علیرمضانی تصریح کرد: صدا و سیمای  کرمان تا کنون نیز موضوعات مهم سند آمایش سرزمین همچون بحران کم آبی، گردشگری و آسیب های اجتماعی را در اولویت برنامه سازی و اطلاع رسانی خود قرار داده است.

 

 

امتیاز شما