امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

تبیین آموزه‌ها و آرمان‌هایی والا در شبکه استانی قزوین

مشاهده ۱۳۵
۱۴۰۰/۰۳/۱۲- ۱۰:۰۵

صدا و سیمای قزوین در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با ویژه برنامه‌های «طوبی»، «راه امام» و «پیشوای صادق» «و اینک خرداد» «چراغ هدایت» سوگوار ششمین آفتاب آسمان امامت و ولایت خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رویکرد ویژه برنامه تلویزیونی «طوبی» و برنامه‌های رادیویی «پیشوای صادق» و «چراغ هدایت» معرفی حضرت امام صادق (ع) به عنوان بنیانگذار مذهب تشیع، تشریح جایگاه آموزه‌های امام صادق (ع) در زندگی و تبیین روش های بهره گیری از علم همراه با اخلاق و ارتباط علم با دین است. این ویژه برنامه‌ها شامل بخش های مختلفی همچون مداحی، نغمه‌های مذهبی، ذکر گوشه‌های از کلام گهربار حضرت امام صادق علیه السلام و گفت و گوی کارشناسی است. برنامه‌های مربوط به رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز به مسائلی همچون قیام 15خرداد به عنوان نقطه عطف انقلاب اسلامی، توجه به آرمان‌های والای امام خمینی(ره) در آن دوره و تأثیر این رویداد مهم بر تغییر اوضاع و احوال آن روزها می‌پردازد.  
ویژه برنامه «طوبی» در شب و شام شهادت حضرت امام صادق (ع) به مدت 60 دقیقه ساعت 21 از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد و ویژه برنامه «و اینک خرداد» و «پیشوای صادق» هم به مدت 90 دقیقه روزهای 14 و 15 خرداد و صبح روز 16خرداد ساعت 09:30 از صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.
ویژه برنامه «چراغ هدایت» هم روزهای 13 تا 15 و در عصر روز شهادت از ساعت 18 تا 19:15 از صدای مرکز قزوین روی آنتن می رود.
معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم در این ایام با تهیه و باز تولید و انتشار بسته‌های ویژه فضای مجازی در قالب کلیپ، موشن گرافی، پوستر، عکس نوشت، مستند گزارشی و گزارش تصویری و ... به منظور فضاسازی متناسب با ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، تهیه و باز تولید و انتشار ۵ قطعه گزارش تصویری با محوریت رهنمودها، مکتب و شاخص های امام خمینی (ره) در قالب اینفوگرافیک، عکس نوشت پوستر و طرح نگاره و فضا سازی و اطلاع رسانی به منظور پوشش و انعکاس فعالیت های مرکز در وب سایت و پیام رسان‌های شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی سازمانی و استانی و کشوری با ترند هشتگ هایی همچون #امام راحل، #روح الله و #قیام۱۵خرداد به این مناسبت ها می‌پردازد.

امتیاز شما