امروز شنبه  ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
وزیر آموزش و پرورش در برنامه «نگاه یک»:
وزیر آموزش و پرورش در برنامه «نگاه یک»:

شبکه‌های مختلف تلویزیونی، بسیار به موقع و گسترده و با روحیه جهادی کمک کردند

مشاهده ۲۶۶
۱۴۰۰/۰۴/۱۳- ۱۰:۰۸
تعداد بازدید:266

وزیر آموزش و پرورش در برنامه «نگاه یک» با قدردانی ازعملکرد رسانه ملی به ویژه شبکه آموزش سیما در دوره شیوع کرونا و تعطیلی مدارس گفت: شبکه‌های مختلف تلویزیونی، بسیار به موقع و گسترده و با روحیه جهادی کمک کردند؛ تلویزیون این امکان را فراهم کرد در جا‌هایی که اینترنت و ابزار‌های هوشمند وجود ندارد آموزش‌ها انجام شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محسن حاجی میرزایی با حضور در برنامه «نگاه یک» شبکه یک سیما با اشاره به اینکه سال تحصیلی امسال به علت شیوع بیماری کرونا دشوار و متفاوت بود گفت: اکنون وزارت آموزش و پرورش باید در فضای مجازی و به شکل دیگر، همه مأموریت‌ها و وظایف خود را انجام دهد.

حاجی میرزایی با قدردانی از تلویزیون به ویژه شبکه آموزش گفت: شبکه‌های مختلف تلویزیونی، بسیار به موقع و گسترده و با روحیه جهادی کمک کردند؛ تلویزیون این امکان را فراهم کرد در جا‌هایی که اینترنت و ابزار‌های هوشمند وجود ندارد آموزش‌ها انجام شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های صدا و سیما بسیار اثرگذار بوده است گفت: بنابراعلام مسئولان صدا و سیما، پوشش شبکه‌های آموزش تلویزیونی از نظر جغرافیایی, ۹۷ درصد بوده است.

وزیر آموزش و پرورش دراین برنامه از  تلویزیون به عنوان مکمل آموزش برای همه دانش آموزان یاد کرد و گفت: رسانه ملی در «تلوبیون» امکان ضبط این برنامه‌ها را فراهم کرده که به معلمان هم در افزایش توانمندی‌هایشان کمک می‌کند.

امتیاز شما