امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

بازخوانی ۲ اتفاق جنجالی دهه ۱۳۶۰ در «به اضافه مستند»

مشاهده ۳۴۲
۱۴۰۰/۰۶/۰۲- ۰۸:۰۶

مستند «امتحان» روایتی از ۲ اتفاق مهم سیاسی در دهه ۱۳۶۰ در برنامه «به اضافه مستند» رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، چهل و یکمین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «امتحان» به کارگردانی سجاد ریاحی روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مستند «امتحان» روایتی تاریخی از ۲ اتفاق مهم سیاسی در دهه ۱۳۶۰ همزمان با دوران ریاست جمهوری آیت الله خامنه‌ای است. اولین اتفاق مربوط به سال ۱۳۶۴ و ماجرای انتخاب نخست وزیر از سوی ایشان است و دیگری در سال ۱۳۶۶ و خطبه مشهور آیت الله خامنه‌ای در نماز جمعه است که بازتاب‌های مختلفی را از سوی رسانه‌ها و مبطوعات وقت به همراه دارد.

مستند ۶۳ دقیقه‌ای «امتحان» تولید شده در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برای اولین در برنامه «به اضافه مستند» رونمایی می‌شود.

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز کارشناسی برنامه با حضور مسعود رضایی، پژوهشگر تاریخ معاصر برگزار می‌شود و این کارشناس تاریخی درباره ابعاد مختلف این دو اتفاق مهم سیاسی دهه ۱۳۶۰ صحبت می‌کند. این قسمت از برنامه، روز سه‌شنبه ۲ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند روی آنتن می رود و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۳ شهریور ساعت ۸:۳۰ و جمعه ۵ شهریور ساعت ۱۵ است.

برنامه «به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس با آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.


امتیاز شما